Ga naar inhoud

Kan Adriaan vliegen?


Aanbevolen berichten

Ik zat met een vraagje,... In het avontuur met de Huilende Professor vliegt Adriaan een vliegtuig en een helikopter... volgens het verhaal dan,... Maar in beide gevallen is het niet helemaal duidelijk te zien of het ook daadwerkelijk Adriaan is die de toestellen vliegt,... -> tijdens de 'vliegshots' dan, de cockpitshots zijn natuurlijk op de grond genomen.

Dan vraag ik me af, kan hij eigenlijk wel zulke toestellen vliegen of is het allemaal onderdeel van de show?

Iemand enig idee?? O}O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oef, goeie vraag... hij kan duiken en parachutespringen, maar of hij zijn vliegbrevet heeft? Het zou me niets verbazen als dat het geval is, maar ik vraag me af of hij ooit tijd heeft gehad dat brevet te halen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oef, goeie vraag... hij kan duiken en parachutespringen, maar of hij zijn vliegbrevet heeft? Het zou me niets verbazen als dat het geval is, maar ik vraag me af of hij ooit tijd heeft gehad dat brevet te halen.

zo lang duurt het niet, Bassie had het zo onder controle ;)

Ik heb altijd gedacht dat hij dat wél had... Hoe ik daarop kom weet ik eigenlijk niet man

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wel eens gehoord van een simulator?

Volgens mij is die vliegscene namelijk opgenomen in de studio. (Dat stuk dat Adriaan ook dat liedje "Zo vrij als een vogel" zingt)

We hebben het wel over B&A hoor... simulator :N Gewoon op het veld buiten in een stilstaande cockpit ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We hebben het wel over B&A hoor... simulator :N Gewoon op het veld buiten in een stilstaande cockpit ;)

Ja oke, je hebt gelijk wonderer,

alleen dan moeten ze toch nog in de studio die lucht er bij gemonteerd hebben? Dat kunnen ze niet stil laten staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja oke, je hebt gelijk wonderer,

alleen dan moeten ze toch nog in de studio die lucht er bij gemonteerd hebben? Dat kunnen ze niet stil laten staan.

In welk shot zie jij lucht bewegen? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tijdens het cockpitshot van Bassie's 'stuntvliegen' zullen ze waarschijnlijk de camera scheef hebben gehouden, zodat het lijkt alsof het vliegtuig schuin naar voren hangt.

Dat zou wel is kunnen ja. Maar je ziet ook wel in de kroon dat adriaan daar niet met de helikopter vliegt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou wel is kunnen ja. Maar je ziet ook wel in de kroon dat adriaan daar niet met de helikopter vliegt.

klopt, maar in de Kroon is het toch ook de bedoeling dat Adriaan niet zelf vliegt?

Maar Adriaan kan wel vliegen, of Aad van Toor het kan is de vraag :P

Ik denk zelf van niet, hij heeft de stunt waar ie met zn prelude ff snel omdraait ook niet zelf gedaan (te zien in intro Kroon), wat ie met wat slipcursusjes ed toch wel zelf gekund moet hebben? Dus ik denk niet dat ie speciaal voor de series een vliegbrefet heeft gehaald. Parachute springen vindt hij nogal gaaf, dus dat heeft ie wel zelf gedaan. Voor duiken geldt denk ik hetzelfde... maar vliegen.... ik denk van niet :)

Al is het trouwens wel vaag dat Joris in de Prof duidelijk wel een piloot bij zich heeft en Adriaan en Bassie zelf vliegen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Al is het trouwens wel vaag dat Joris in de Prof duidelijk wel een piloot bij zich heeft en Adriaan en Bassie zelf vliegen..

Volgens mij kunnen er maar twee man in zo'n plane, dus er was geen ruimte voor een piloot ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij kunnen er maar twee man in zo'n plane, dus er was geen ruimte voor een piloot ;)

Ik denk 3 eigenlijk... want bij B&A zat ook Robin erbij, en die zat op zo'n stoel waar normaal een mens hoort te zitten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan niet iemand (of 2 iemanden) een mailtje naar aad sturen om het te vragen?? Dat gaat denk ik sneller (als aad de mailtjes beantwoord) dan het hier zelf te verzinnen.

Ik heb inmiddels de mail naar Aad al gestuurd. Nu nog maar hopen dat hij erop reageerd. Ik denk het wel omdat denk ik nog niemand hier een mail over heeft gestuurd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Landen en opstijgen is nogal even moeilijker dan 'm in de lucht houden...

ja dat snap ik ook wel... Maar dat maakt voor de serie weinig uit... Ik vind het vaag dat Joris met een kerel in het vliegtuig zit en B&A zonder kerel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja dat snap ik ook wel... Maar dat maakt voor de serie weinig uit... Ik vind het vaag dat Joris met een kerel in het vliegtuig zit en B&A zonder kerel...

Omdat held Adriaan alles zelf kan, snap dat dan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

klopt, maar in de Kroon is het toch ook de bedoeling dat Adriaan niet zelf vliegt?

Maar Adriaan kan wel vliegen, of Aad van Toor het kan is de vraag :P

Ik denk zelf van niet, hij heeft de stunt waar ie met zn prelude ff snel omdraait ook niet zelf gedaan (te zien in intro Kroon), wat ie met wat slipcursusjes ed toch wel zelf gekund moet hebben? Dus ik denk niet dat ie speciaal voor de series een vliegbrefet heeft gehaald. Parachute springen vindt hij nogal gaaf, dus dat heeft ie wel zelf gedaan. Voor duiken geldt denk ik hetzelfde... maar vliegen.... ik denk van niet :)

Al is het trouwens wel vaag dat Joris in de Prof duidelijk wel een piloot bij zich heeft en Adriaan en Bassie zelf vliegen..

Reageer niet kwaad op deze vraag aub want ik kan natuurlijk niet zien waar deze vraag over gaat.

Zit joris niet in een groot vliegtuig? Lijkt me wel eignelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...