Ga naar inhoud

Schnabbels van B&A


Aanbevolen berichten

Vertel hier welke schnabbels kindervrienden Clowntje B. & Adriaantje in hun leven hebben gedaan...

TS begint... en wat bedoel je met "schnabbels"? Er is al een topic over wat B&A verder nog op TV hebben gedaan, dus daar kun je dat alvast kwijt. Schnabbels heeft een nogal negatieve klank, dus verklaar je nader ...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik begrijp dat B&A naast hun seriewerk respectabel TV-werk hebben gedaan, maar in dit forum kunnen jullie vertellen wat ze voor "schnabbels" hebben gedaan...ik bedoel dan meer het "Henny Huisman-werk" als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik begrijp dat B&A naast hun seriewerk respectabel TV-werk hebben gedaan, maar in dit forum kunnen jullie vertellen wat ze voor "schnabbels" hebben gedaan...ik bedoel dan meer het "Henny Huisman-werk" als jullie begrijpen wat ik bedoel.

a) jij probeert hier de sfeer te verzieken en jij kickt erop dat er mensen serieus op jou in gaan (zowel in dit topic als in het sinterklaasverhaal topic) en dat doe ik dus ook, dus have fun

b) zoals Wonderer al zei heeft dit topic een negatieve klank

c) Wat is er mis met Henny Huisman?

d) Er wordt je gevraagd je nader te verklaren, je geeft een heeele korte toelichting die nog redelijk vaag is, wat je ook toegeeft door af te sluiten met "als jullie begrijpen wat ik bedoel".

e) Er is hier een (ongeschreven?) regel dat de TS begint, zoals Wonderer al aangaf.

f) conclusie: dit topic slaat nergens op en je probeert de boel te stangen. Ik kan hier weinig aan doen, behalve dit posten en je een blauwe kaart geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik begrijp dat B&A naast hun seriewerk respectabel TV-werk hebben gedaan, maar in dit forum kunnen jullie vertellen wat ze voor "schnabbels" hebben gedaan...ik bedoel dan meer het "Henny Huisman-werk" als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nog één poging... anders gaat dit topic op slot en krijg jij je derde waarschuwing.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...