Ga naar inhoud

De Achtergrondmuziek tour. Discussie en planning.


Aanbevolen berichten

Het is nu al 1 jaar en 2 maanden geleden dat dit voor het eerst ter orde kwam, maar toch lijkt het mij nog steeds een leuk idee: De Achtergrondmuziektour. Op bezoek bij Aad Klaris en Bert Smorenburg.

In Oktober 2003, we zaten toen nog op het FOK! Forum, kwamen enkele mensen, waaronder De Maestro en djkoelkast, op het idee om te bellen met Aad Klaris en Maurizio Mantille (De interviews zijn te lezen op De Maestro's site). Later kwamen we (of ze) toen op het idee om een tour te organiseren (a la B&A tour) om zo eens langs te gaan bij Aad Klaris en Bert Smorenburg en daar misschien wel een kort interview te houden en kennis te maken etc. ;)

Lange tijd werd er wel steeds gezegd van 'als we dan naar Aad Klaris gaan zullen we het vragen' en dat soort dingen. Alleen het idee ligt alweer een tijdje stil. Nu weet ik wel dat het door muziekrechten e.d. moeilijker is om zoiets te regelen, de muzieksite is hierdoor offline gehaald.

Wat zijn jullie ideeën hierover en hadden jullie al iets in gedachten?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Okee, dat begrijp ik, maar ik dacht laat ik dit onderwerp maar weer eens aan snijden om het zo onder de aandacht te brengen. Dat de mensen die gaan al bekend waren dat weet ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uiteraard is dit iets wat we binnen de crew moeten regelen en het blijkt niet zo makkelijk te gaan als gedacht. Een datum vinden waarop iedereen (incl. Karis en Smorenburg) kan is al moeilijk en dan moet er ook nog wat besproken worden over wat er precies gaat gebeuren.

Het zal dus nog niet al te snel gebeuren, maar is wel een punt wat onder de aandacht blijft!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...