Ga naar inhoud

Lisa in Rolf's Antwoordapparaat?


Aanbevolen berichten

liefpoesje2.jpg

is het geen schatje? :*:9

Toen ik de sleutel voor het eerst op dvd zag (lang geleden ;) ) en ik Bassie zag lopen met het luipaard van de goochelaar, moest denken aan een televisieprogramma dat ik een paar jaar terug heb gezien. Af en toe als ik Lisa zag moest ik er weer aan denken. Maar nu heb ik er genoeg van ;)

Heb het net aan mn moeder gevraagd en het klopt dat er een tam luipaardachtig beest in een TV programma van Rolf Wouters was. Ik heb het even opgezocht en dat programma heette dus "Rolf's Antwoordapparaat".

Ik herrinner me dat dat beest uit een dierentuin in België kwam. En dat het het enige luipaard is dat tam is en wel vaker op tv is geweest. Dat moet dus bijna wel Lisa zijn ;)

Heeft iemand dit toevallig ook gezien?

Ik heb wel op beeldengeluid gezocht, maar vond alleen dit... Zijn maar 4 van de 7 afleveringen en Lisa wordt bij deze vier niet genoemd :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo oud worden die beesten toch niet? Maar het zou natuurlijk wel kunnen. Toen Aart de Heer niet meer ging goochelen, mag ik hopen dat ie zijn dieren bij een nette dierentuin heeft afgeleverd in plaats van ze te hebben laten creperen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo oud worden die beesten toch niet? Maar het zou natuurlijk wel kunnen. Toen Aart de Heer niet meer ging goochelen, mag ik hopen dat ie zijn dieren bij een nette dierentuin heeft afgeleverd in plaats van ze te hebben laten creperen...

ja ik zat ook al te denken of ie wel zo oud kon worden... Maar zou best wel ns kunnen... Lisa was in de serie denk ik ook niet al te oud. Serie is uit 78, die uitzending 02, dus 24 jaar... Als zon beest ongeveer 30 wordt kan dat makkelijk ;) en lijkt me wel dat ie 30 kan halen, toch?

En Aart de Heer zal Lisa wel duur verkocht hebben, geld had ie waarschijnlijk hard nodig ;) (maar daar hebben we het niet over) en anders zal de dierenbescherming er wel voor gezorgd hebben dat het goed is gegaan met Lisa.

Weet een onzer Belgische vrienden misschien of er ergens in België een dierentuin is met een tam jachtluipaard? ;)

Trouwens, worden alle afgedankte B&A spelers in België gedumpt? Lisa, Robin :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...