Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Op een forum over clowns en acrobaten kan een topic over dit initiatief niet ontbreken. Wat vind jij van de cliniclowns? Ben jij (of zijn je ouders) donateur? Heb je wel eens in het ziekenhuis gelegen en kwam er een cliniclown op bezoeken? Zou je dat willen?

Discussieer hier!

TS begint maar TS moet boodschappen doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben zelf 6 jaar geleden erg ziek geweest. Ik heb toen ruim 4 maanden in het ziekenhuis gelegen. De eerste paar weken gaan nog wel, dan komen vrienden regelmatig even binnen vallen, maar naar verloop van tijd ga je ze steeds minder zien. Familie zag ik wel bijna elke dag maar na een bepaalde tijd word je die ook wel heel erg zat omdat ze toch niks nieuws te melden hebben.

Maar één keer in de maand op woensdagmiddag was het even feest. Cliniclowns kwamen toen inderdaad op visite. Lachen helpt inderdaad en op die woensdagmiddagen voel je je echt een heel stuk beter. Je hebt een hele leuke afleiding en dat is dan ook zeeeeeer welkom.

Nadat ik onstslagen werd uit het ziekenhuis ben ik donateur geworden. Ik vind het geweldig dat er mensen zijn die kinderen op willen vrolijken in hele moeilijke tijden. Ze verichten echt prachtwerk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee. Het is een goed initiatief, maar ik denk dat ik me er aan ga irriteren (mensen die gemaakt vrolijk zijn terwijl jij daar doodziek ligt...)

Natuurlijk is dat voor iedereen anders. Ik ben ook geen donateur. Ik steun wel andere goede doelen, en vind dat er belangrijkere doelen zijn. Nogmaals, mijn mening ;)

En jij, wonderer?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik 12 was, hed ik m'n been en knie gebroken, en moest de hele zomervakantie in de ziekenhuis blijven voor revalidatie.

En in de zomenvakantie kwamen er al zoiezo minder vrienden en familie op bezoek, want zij zijn ook met vakantie.

En na ongeveer 3 weken, toen de revalidatie het moeilijkst was, kreeg ik ineens een bezoekje van de cliniclowns, en het was echt iets waardoor ik meer moed had om de weken erna verder te doen.

Die gasten zijn gewoonweg schitterend -0- HULDE

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee, noch iemand in mijn familie. Mijn ouders steunen het wel. Als ik aan cliniclowns denk, krijg ik altijd het beeld van de laatste aflevering van de huilende professor in mijn hoofd, en dan wend ik kreunend mijn blik af. Als het echt zo zou zijn, zou ik die clown het ziekenhuis uitschoppen voor hij wat kan zeggen.

Maar in interviews op TV heb ik gezien dat het een heel moeilijk vak is, dat je sterk in je schoenen moet staan om steeds met kinderen geconfronteerd te worden die misschien niet meer beter worden, en zie ze dan maar eens op te vrolijken.

Dus ik heb veel bewondering voor deze mensen en hoop dat ze genoeg geld blijven ontvangen om met hun werk door te gaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb er geen ervaring mee, noch iemand in mijn familie. Mijn ouders steunen het wel. Als ik aan cliniclowns denk, krijg ik altijd het beeld van de laatste aflevering van de huilende professor in mijn hoofd, en dan wend ik kreunend mijn blik af. Als het echt zo zou zijn, zou ik die clown het ziekenhuis uitschoppen voor hij wat kan zeggen.

Maar in interviews op TV heb ik gezien dat het een heel moeilijk vak is, dat je sterk in je schoenen moet staan om steeds met kinderen geconfronteerd te worden die misschien niet meer beter worden, en zie ze dan maar eens op te vrolijken.

Dus ik heb veel bewondering voor deze mensen en hoop dat ze genoeg geld blijven ontvangen om met hun werk door te gaan.

Ik wilde dat ook gaat posten... ;)

Bij dat idee knap ik ook altijd gelijk af. Ik denk ook dat je het meegemaakt moet hebben om er een duidelijke mening over te hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...