Ga naar inhoud

Airborne wandeltocht.


Aanbevolen berichten

Kent iemand de Airborne? Hij word zaterdag weer gehouden. Ik doe weer mee, en ik denk dat ik de 15 km ga lopen. Ben ik de enige op het forum die de Airborne loopt, of zijn er nog meer mensen? Het is een 1-daagse wandeltocht. Je kan 10, 15, 25 en de 40 km lopen. Je moet wel optijd kaartjes kopen.

Edit: Even de site erbij ;)

http://www.airbornewandeltocht.nl/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vroeger wel eens gedaan, maar het is altijd rond mijn verjaardag en die van mijn opa (die in Arnhem woonde) dus meestal deden we het niet. Mijn tante woont in Oosterbeek, dus ik ben redelijk vaak in het museum geweest ;)

En tegenwoordig heb ik een hekel aan wandelen dus neu ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Airborne wandeltocht, een gezellig evenement dat jaarlijks terug keert.

De Airborne is gedeeltelijk bedoeld om gebeurtenissen uit de 2e wereldoorlog te gedenken. Je loopt langs de oorlogs-begraafplaatsen, vroeger bezochten mensen dit massaal, om even te kijken bij de graven, maar tegenwoordig loopt (bijna) iedereen hier voorbij, helaas.

Wisten jullie trouwens dat de begraafplaats waar je voorbij loopt een stukje ''Engeland'' is?

De Nederlandse overheid heeft deze begraafplaats destijds geschonken aan de Engelsen, dus is ''officieel'' Engels grondgebied :)

Ik ben overigens 18 jaar, en loop voor de 17e keer :9

Met mijn 1e levensjaar dus begonnen met ''lopen'' :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben overigens 18 jaar, en loop voor de 17e keer :9

Met mijn 1e levensjaar dus begonnen met ''lopen'' :+

Ik ken het ja ;), mijn eerste keer was ook in de kinderwagen :).

Nu loop ik voor de 10e keer, omdat ik de laatste jaren gemist heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...