Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

DJ SJammie en ik zijn met allemaal onderzoekjes bezig. een voorbeeld.

Jullie kennen in het geheim van de sleutel allemaal het stuk wel, als b1 bassie belt, omdat ie een verrassing heeft. het begin versta je nog. er word door de gene aan de telefoon gezegt, spreek ik met bassie? als je dat twee kee rversloomt, is het aad. als je verder luistert, en het stuk wat daarna komt uit de telefoon 2 keer vertraagt, dan hoor je telkens knipsels van de zin: spreek ik met die clown met die rooie neus? als je naar beneden komt, dan hebben we voor jou een grote verrassing.

Interessant dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had er inderdaad ook nog 1tje.

In de diamant in de droom van Starsky & Hutch heb je de droom van Starsky & Hutch. Als je de oproep die B&A aan het begin door de mobilofoon krijgen omdraait en 1 keer versloomt in geluidsrecorder hoor je een bekend fragment van de boevenbaas (Frans Kokshoorn) ook uit de diamant: "En dacht jij dat ik dat niet in de gaten had?" "Hallo BB13 hier BRD18, bitte kommen."

Ik ben wel benieuwd of er nog meer van deze dingen in de series zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

uit het oude topic:

ok het is ontrafeld ;)

(hier stond een link)

vertaling:

*bas* hallo met Bassie!

*stem* spreek ik met Bassie?

*bas* jaja met Bassie!

*stem* spreek ik met die clown met die rooie neu... (de s is weggevallen)

*bas* ja van Bassie en Adriaan!

*stem* ...eus, als je naar beneden komt ... (de n van neus is weggevallen) dan hebben we voor jou ...

*bas* jaaa! die clown met die rooie neus ja

*stem* spreek ik met die clown met die rooie neus? ... als je naar beneden komt ... dan hebben we voor jou ... een grooote verrassing

*bas* heeeyyy dat is leuk...dat is aardig!

*stem* spreek ik met die clown met die rooie neus? als je naar beneden komt dan hebben we voor jo... (u valt weg)

*bas* jajaja ik komp er zo aan ja

*stem* een gro... (...te verrassing valt weg)

*bas* ja blijft u maar rustig staan niet weglopen ik kom er zo aan

*stem* ou (van jou) ... een groooote verrassing!

*bas* ja ik kom gelijk

...

;)

in de 1e stem herken je Adriaan, maar in die 2e stem...herken ik zo 1,2,3 niemand! BB misschien... een nieuw mysterie? ;)

en luister meteen naar Adri...uuh Sweety!

(hier stond een link)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...