Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[..]

las al zoiets in je msnnaam ;) Zorg dat dat ding een beetje goed rijdt en ga volgende week winnen! *O*

Dat ding rijdt ongeloofelijk :P

Heb 180km/u gehaald, en geloof mij, in zo'n Smart is dat geniaal :P

Maar denk maar niet dat ik volgende week zal winnen hoor, heb van de testtijden maar de 8e tijd gereden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat ding rijdt ongeloofelijk :P

Heb 180km/u gehaald, en geloof mij, in zo'n Smart is dat geniaal :P

Maar denk maar niet dat ik volgende week zal winnen hoor, heb van de testtijden maar de 8e tijd gereden

whehe ja dat kan k me voorstellen :D Maar waarom in vredesnaam een Smart? :P En dit is sowieso al zo gaaf dat het niet uitmaakt of je wint lijkt me ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

whehe ja dat kan k me voorstellen :D Maar waarom in vredesnaam een Smart? :P En dit is sowieso al zo gaaf dat het niet uitmaakt of je wint lijkt me ;)

Waarom een smart? Omdat ik voor die competitie een contract heb kunnen versieren (nuja, eigenlijk was het grotendeels het kartteam waarbij ik rijd dat ervoor heeft gezorgd)

En het is idd zeer gaaf.

Ik zal eens zoeken of er ergens plaatjes zullen verschijnen volgende week.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste race was dus deze middag.

Had een slechte kwalificatie gereden en moest van 12e vertrekken.

In de eerste chicane gingen er 3 tegen elkaar, heb ze kunnen ontwijken :P

Daarna een aantal rondes had gevochten om de 6e plaats (gevecht met 4).

Toen de pitstops eraan kwamen lag ik 7e.

Goede pitstop en bijna een aanrijding in de pits later lag ik 6e.

En dan 2 ronden voor het einde ging de rijder voor mij in de fout bij het dubbelen van een achterblijver.

Ben uiteindelijk 5e geworden. En heb zo 4 punten voor het kampioenschap kunnen pakken.

Mijn broer werd 9e na veel fouten en pakt n?t geen punten.

Volgende week de volgende race :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag was het race 2, deze keer op de Nurburgring (cool circuit)

Mocht als 3e starten, maar ik viel stil in de opwarmronde (dus startte ik achteraan)

Uiteindelijk nog goed, want in de eerste bocht zijn er 8 van den 20 smarts tegen elkaar gevlogen.

Door over het gras te rijden (in een gevaarlijk stukje bergaf) kwam ik dan op de 8e positie te liggen.

Uiteraard was het toen safety-car: toen die binnen ging ben ik er 2 voorbij kunnen gaan in de eerste bocht.

Toen 15 ronden op de achterbumper gekeken van m'n broer.

Hij moest de pits in en ik kon nog 5 ronden doorgaan, heb zo 3 man voorbij gegaan.

De eerste 2 waren gaan vliegen en zo werd ik mooi derde op 45 seconden van de eerste 2 rijders.

Broer werd 4e

Ben door mijn mooie race opgeklommen tot een gedeelde 3e plaats in het kampioenschap.

Volgende week weer op Heusden-Zolder rijden, ik kijk ernaar uit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...