Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Yep, het gaat zelfs voor 24 ;)

Maar echt heel geweldig vind ik het niet meer. Er worden zoveel vragen opgeroepen en veel te weinig beantwoord. Ik ben niet zo van het complottheorieen verzinnen tussen de episodes door, dus het is voor mij alleen maar irritant.

Er zitten leuke dingen bij, maar het is wel ontzettend traag op dit moment.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat gezeik over die bom de hele tijd... laat dat ding in vredesnaam ontploffen, of vermoordt Peter, weet ik het. Ik vind het nogal irritant worden ;) Iedereen is geheimzinnig, iedereen heeft wat te verbergen of heeft iets dat nog niet naar voren is gekomen...

IederEEN is nu zo'n beetje een hero. Het begon met een handje vol, maar nu heeft iedereen krachten. Saai.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet geilen, vind haar wel hot, maar ze is -18, dus NOT DONE.

Vind Niki eigenlijk geiler hoor.

Ik vind geen enkel karakter nou wat je zegt "hot". Mohinder ziet er wel aardig uit, en ik vind Hiro echt hilarisch, maar mijn broek gaat er niet strakker van zitten verder.

Ach ja ;) Ik ben raar.

Ik hoop wel dat Hiro dat zwaard snel krijgt zodat ie weer wat kan doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind geen enkel karakter nou wat je zegt "hot". Mohinder ziet er wel aardig uit, en ik vind Hiro echt hilarisch, maar mijn broek gaat er niet strakker van zitten verder.

Ach ja ;) Ik ben raar.

Komaan, Sylar is toch zoooo geil

Ik hoop wel dat Hiro dat zwaard snel krijgt zodat ie weer wat kan doen.

Die sc?ne in het museum was wel hilarisch, steelt hij dat zwaard, is het niet eens een zwaard :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die sc?ne in het museum was wel hilarisch, steelt hij dat zwaard, is het niet eens een zwaard :P

Oh ja, Sylar met zijn wenkbrauwen van twintig centimeter... :N

En ja, dat moment dat ie het zwaard uit de schede haalt, whaha! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

ff niet het topic gelezen uit angst voor spoilers, hoewel ik toch geen namen weet ;)

Laatst een aflevering gekeken in de woonkamer van 2 Noord, was best grappig, dus eventjes alles gedownload. Nu nog even tijd vinden om het te gaan kijken. Zelfde geldt voor Prison Break ;) (al vind ik dat zelf echt te voorspelbaar)...

Wat is The Dresden Files? Klinkt echt als iets wat een paar jaar voor 24 speelt met een aantal 24 karakters O-)

American Dad is indd wel vet, vorig jaar een aantal afleveringen van gekeken met een homie.. Sindsdien een beetje in de vergetenheid geraakt. Maar een vriend van me begint er nu ook iedere week over te lullen, dus ik ga dat ook maar ns volgen... ;)

Wat een voornemens :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is The Dresden Files? Klinkt echt als iets wat een paar jaar voor 24 speelt met een aantal 24 karakters O-)

Dresden files is een reeks over een tovenaar

Coole reeks, ze zijn trouwens n?t begonnen ermee: vanavond aflevering 3

American Dad is indd wel vet, vorig jaar een aantal afleveringen van gekeken met een homie.. Sindsdien een beetje in de vergetenheid geraakt. Maar een vriend van me begint er nu ook iedere week over te lullen, dus ik ga dat ook maar ns volgen... ;)

Heb ze allemaal O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...