Ga naar inhoud

Beetje Verliefd


Aanbevolen berichten

[..]

Ja... en die malloot naast me zat steeds te headbangen... en met zn grolsch beugelfles te ploppen, waardoor de rij dames voor me steeds omkeek :P

beetje jammer dat het wel hele jonge dames waren :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hehe ja en hoe zat dat met die 2 aan de linkerkant die steeds zaten te kijken ? :P

hehehe te mooi die twee.... "heeeeeeeeey dat zijn die van de kameleowwwwwwwwwwwwwwn!!!!!!!!!" ik moest me echt inhouden om te zeggen "nee mutsen, die zit hier naast me!" :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
he lache, bij mij ook, zat alleen ook nog een halve gare met popcorn te smijten.. :P

Ik kreeg dan wel van 1 of ander figuur een bak in mijn handen gedrukt die halfvol (en dus ook half leeg) was, met het vriendelijke verzoek deze leeg te maken, maar ik heb er niet mee gegooid (al kwam die zooi wel mn oren uit na een tijd, omdat niemand hoefde... :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kreeg dan wel van 1 of ander figuur een bak in mijn handen gedrukt die halfvol (en dus ook half leeg) was, met het vriendelijke verzoek deze leeg te maken, maar ik heb er niet mee gegooid (al kwam die zooi wel mn oren uit na een tijd, omdat niemand hoefde... :+

Is op dit forum een post van jou die anders impliceert :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is op dit forum een post van jou die anders impliceert :P

Omdat ik toen in de melige bui was en toen deed ik het voor het postaantal :P

Maar de waarheid is dat ik niets heb gegooid. Er lag trouwens wel popcorn onder mijn stoel na het einde van de film :P (raar trouwens dat Mars dat niet heeft gezien. Hij had het moeten zien als hij naast me zit :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...