Ga naar inhoud

Ik heb iets wat Heidbuurt NIET heeft!


Aanbevolen berichten

Ja idd, titel zegt het al, maar het is zo. Jullie denken allemaal te weten van ALLE versies van B&A en De Plaaggesst die op video zijn verschenen? Nou, ik dacht het niet. Deze foto van DJ Sjammie laat 2 banden zien van de plaaggeest van Penta, een groene, en een blauwe.

00000000000000000000000gd5.png

Nou, je ziet dat deel I een groene hoes heeft, en deel 2 een blauwe hoes heeft met erop "B&A Zien Spoken". Maar wat ik eergister kocht! Ik kocht bij de kringloopwinkel een groene plaaggeestband, precies dezelfde band als die linker band, maar op de hoes bovenaan staat: Deel II, en de band die erin zat is de band van "Zien Spoken". Ook had de band een prijsvraag, met 5 reclames, 1 van hondevoer, 1 van smarties, 1 van duo penotti, 1tje die ik niet heb onthouden en 1 van My First Sony met Ron Brandsteder. Leuk weetje: Het antwoord moest worden opgestuurd naar Penta Video VOOR 1 Januari 1989 :P

Oftewel, ER ZIJN DUS NOOOOOOG MEER VERSIES VAN DEZE SERIE OP VIDEO!!

Ik had hem trouwens al eerder gezien bij een vriend, maar die had niet de prijsvraag die ik wel heb.

Deel III heb ik trouwens NOG NOOOOOOIT (Van gehoord :P) GEZIEN, ik vraag me wel af ofdie wel bestaat (Moet trouwenms wel, als deel I en deelII wel bestaan...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...