Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan Magazine


Aanbevolen berichten

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

In dit topic zou ik het eens graag hebben over het enige echte Bassie & Adriaan Magazine. Er zijn diverse jaargangen geweest.

Maar hiervan heb ik maar de laatste 3 uitgaven van het laatste jaargang, omdat dan hun tekenaar raar maar waar overleedt.

--- Ik zou graag van jullie weten wat je van het *bas* & *adriaan* Magazine vond!

Groetjes, Lorenzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De nieuwste heb ik allemaal, en van de eerste jaargang (1997) heb ik er ook redelijk wat, maar ik mis er nog paar. De nieuwste waren wel erg fleurig en heel modern :) Echt heel leuk. Een echt leuk kindermagazine

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad een leuk magazine. Ik had een abbo destijds, maar door verhuizing ben ik de magazines kwijt geraakt. ze moeten nog ergens in een doos zittuh, dus ik zal maar eens goed zoekuh.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik wist niet eens dat dat magazine bestond.

Wat stond er dan allemaal in???

Strips, kleurplaten, vragen rubriek, verhalen, moppen enz.

Erg leuk, maar wel prijzig. Volgens mij koste een nummer toen 5 gulden ofsow. Vond ik toen best wat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

De magazines waren onwijs leuk, dan heb ik het over de laatste 2 jaargangen.

De eerste jaargangen stonden er alleen nieuwtjes, kleurplaten, posters, verhalen en veel te veel pagina's met moppen. :N

De laatste jaargangen kwam er veel meer kleur en creativiteit in het magazine: nieuwtjes, vragen, kleurplaten, posters, spelletjes, stripverhalen / stripmoppen, droomwerelden (met foto's), bouwpaketten en in het kersmagazine zat zelfs een leuke puzzle waar een mooie kerststrip aan verbonden zat.

Heel goed werk van Aad, Frans, Daniel, Tim, Dave en Martijn.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...