Ga naar inhoud

Rate The Game 31 - Terranigma (1995)


  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je score voor "Terranigma"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Terranigma (1995)

post-24-127998794998.jpg

Opzet:

In Terranigma is Ark, een onstuimige jongeman met een goed hart, de centrale held. Zijn reis brengt hem op de meest bizarre locaties in zijn wereld die op de onze lijkt. Zo bestaan er locaties als Loire, Storckholm, Mosque en Neotokio. Ark moet stap voor stap de beschaving helpen opbouwen op de wereld. Het verhaal mondt uiteindelijk uit in een strijd tussen de oppermachten van Goed en Kwaad waarin Ark een hoofdrol zal vervullen. In zijn reis wordt Ark vergezeld van een aantal bondgenoten zoals de leeuw Leim.

Intro:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leve de RPG's voor de SNES. _O_

Prachtig spel met een zeer goede en ook duistere verhaallijn. En zoals bij veel spellen van de SNES, is ook hier de muziek weer meesterlijk. Leuk is ook dat de wereld hier op de echte wereld is gebaseerd en dat je ook enkele personen ontmoet die werkelijk bestaan hebben.

De volle score van mij. 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar ik niet zo een fan ben van RPG's kan je al raden dat deze film geen al te hoog cijfer zal krijgen.

Ik vond dit een spel dat bij mij het idee van "been there, done that" naar voren bracht. Ondanks mooie graphics en een goede soundtrack trok dit game me nooit mee in het verhaal.

Tot nu toe is het enige RPG spel dat mij wél meetrok Secret Of Mana.

Een 6 voor de moeite

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...