Ga naar inhoud

GoldenEye 007


Aanbevolen berichten

We hebben er al een RTG topic over gehad, we kennen het spel én we kunnen unaniem zeggen: deze FPS was geweldig.

Voor het eerst in de geschiedenis was een shooter op een console geweldig vlot, zag er goed uit én had ongelofelijk verslavende multiplayer.

Voor wie het niet meer weet, even de oude reclame:

http://www.youtube.com/watch?v=FPCL2SsfXJk

Maar hier komt het goede nieuws: er komt een Wii versie uit!

En niet via de Virtual Console, NEEN! Een moderne remake!!!

Hier de E3-trailer:

Mijn Wii zal zeker vanonder het stof worden gehaald _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb Goldeneye 007 nog NOOIT gespeeld. Maar daar moet ik ook wel weer bij zeggen dat ik nooit echte shooting-games heb gespeeld op een paar keer Doom na (Paar weken geleden ook pas voor het eerst daar de eerste episode uitgespeeld op easy-mode, voor de rest moest ik betalen dus tabee :P), maar toch wil ik deze remake absoluut spelen... Al wordt het voor mij dus de eerste versie die ik speel. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je geen N64? Is iig een must-have.

Geloof me, ik speelde vroeger (en ik spreek nu van eind jaren 90, puberende randy op z'n N64 :P) nooit écht graag shooters. Had wel wolfenstein en doom op de pc en dat was geinig, maar daar bleef het bij.

Maar dan kwam GoldenEye, een van mijn favoriete Bond Films, uit op de N64 en ik kocht het spel blind (remember, in die tijd waren internetreviews nog niet écht bestaande) en man ik vond het geweldig!!!

Door dat spel ben ik écht into FPS-games geraakt, daarna speelde ik met plezier oa. Return To Castle Wolfenstein, Half-Life, Counter Strike etc.

De invloed van GoldenEye kan tot op de dag van vandaag gevoeld worden met de besturing!

Ik kijk er écht ongelofelijk naar uit. (Denk zelf al aan pre-orderer, maar zit dan al met 3 pre-orders in bijna dezelfde periode :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nu Mafia II in pre-order, wat een tof spel wordt dat (de demo staat op Steam nu). Goldeneye: diverse keren geëmuleerd maar mij daar niet overtuigd, krijg hem niet 100% goed en dat ligt aan de emulator.

N64 op emulator is ook echt niet zo aangenaam vind ik, om een of andere reden zijn noch framerate noch besturing volledig juist.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...