Ga naar inhoud

Mijn excuus


Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend ging ik veel te ver toen ik een mede-forumlid via het forum beledigde wegens een privé-conflict. Wat er precies gaande was/is zal ik verder niet op ingaan. Op deze manier wil ik in ieder geval mijn excuses aanbieden aan dat forumlid (Degene in kwestie weet wel wie ik bedoel) en hoop dat hiermee de lucht weer een beetje geklaard is.

Punt.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil hier toch even op reageren.

Ik vind dit namelijk toch nog een vrij mager excuus. Vooral omdat je niet eens mijn naam er gewoon bij durft te noemen terwijl het -na je laatste reacties op mij hier- overduidelijk over mij gaat. De manier waarop de lucht pas echt zou klaren is dat je naast het stoppen met vervelende reacties zelf, ook eens moet stoppen met achter mijn rug om dan van allerlei rare onzinverhalen als excuus te geven wat ik ook nu weer heb gehoord. Daarnaast wil ik ook dat je je behalve hier ook buiten het forum niet meer met mij bezig houdt zoals verschillende malen op de radiochat dat je me zat te kleineren en ook onzinverhalen in het algemeen lopen te vertellen of mensen proberen op te stoken tegen mij. Dit alles komt hoe dan ook altijd een keer bij mij terecht dus mijn verzoek is om ook gewoon eens te stoppen met dit soort kinderachtig gedrag want het is in de eerste plaats irritant en hoe dan ook zinloos. Daarnaast was de manier waarop je zo'n 2 maanden geleden tot 2x toe met mij in contact probeerde te komen (waar ik me verder maar niet over ga uitwijden) ook ronduit onbeschoft.

Ik hoop dat ik op deze post niet opnieuw onzinverhalen als excuus hoef aan te horen en ik niet opnieuw hoef te merken dat je achter mijn rug om of in mijn bijzijn vervelend doet en we hier nu eens een "punt" achter kunnen zetten want hier komt alleen maar telkens narigheid van. Verder ga ik ook niet meer in discussie hierover en hoop dat jij dat ook niet doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is reeds gezegd, persoonlijke kwesties dien je buiten het forum te regelen.

Er wordt door de crew geen partij gekozen want we weten niet alle feiten. (en eigenlijk hoeven we die ook niet te weten)

Om ervoor te zorgen dat dit niet weer escaleert sluit ik dit topic, samba-boy heeft z'n excuses aangeboden en meer hoeft dit ook niet te zijn.

Ik wil hier géén discussie over of er volgen sancties.

Het spijt me voor de strenge toon, maar soms moet dat nu eenmaal!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...