Ga naar inhoud

goed idee voor de 'GOOFS'-pagina


Aanbevolen berichten

Ik had een goed idee voor de 'GOOFS'-pagina in gedachten. Is het niet slim om bij sommige goofs de tijden neer te zetten wanneer die fouten langskomen? Het moeten dan wel de tijden van de DVD zijn. Het zou wel handig zijn, dan hoef je niet zo lang naar die ene fout te zoeken. Het hoofdstuknummer (van de DVD) kan er dan misschien ook bij.

En misschien kan ik dan een beetje helpen om de tijden op te zoeken van sommige fouten op de goofs-pagina. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb al moeite met mensen bewegen de aflevering erbij te zetten, laat staan de tijd :P Maar als je tijden hebt, kom maar op.

Ik heb maar een paar DVD's dus ik kan je later misschien een lijst sturen met de tijden voor bij de goofs. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou wonderer ik heb alvast 2 tijden voor op de GOOFS-pagina. Beide fouten zijn uit de verdwenen kroon.

Vlak voor Adriaan voor het eerst gaat printen, bewegen Robins lippen, maar hij zegt niets. (Hoofdstuk: 7, Tijd: 2:13:28)

Lara kopt de bal langs Bassie als de clown even is afgeleid. De bewegende bal is echter in het beeld geplakt, je ziet namelijk dat de bal een randje heeft en voor het beeld langs vliegt (Hoofdstuk: 1, Tijd: 0:03:40)

P.S. Als ik nog meer tijden heb zet ik ze in dit bericht i.p.v. er een nieuw bericht voor te plaatsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb ik in het bericht gezet! O-)

Het hoofdstuk is gewoon de aflevering, dus die laat ik weg. Je kunt me de tijden ook mailen, dan kan ik beter zien of er nieuwe zijn (als je edit, kun je niet zien of er nieuwe posts zijn in een topic).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het hoofdstuk is gewoon de aflevering, dus die laat ik weg. Je kunt me de tijden ook mailen, dan kan ik beter zien of er nieuwe zijn (als je edit, kun je niet zien of er nieuwe posts zijn in een topic).

Oh ja... 8)7|:(

Maargoed, morgen ga ik verder met tijden opzoeken! :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb weer wat tijden. Hieronder staan wat fouten in de verdwenen kroon met de tijd erachter:

Als de auto door het doek rijdt, is duidelijk te zien dat daar geen kooi achter staat. (02:46:59)

Tijdens het gesprek met Van der Steen zie je op de achtergrond dezelfde man twee keer aan komen lopen en de vitrine achter B&A aandachtig bekijken. (00:39:03)

De bandrecorder wordt door Bassie wel aangezet, maar in het volgende shot loopt hij niet meer. Het gesprek is echter wel opgenomen. (01:20:29)

Nadat B2 voor de zoveelste keer De Baron en Japie niet goed heeft verstaan, slaat de Baron hem neer en zegt: ‘Drommels, volgens mij ben je doof’ maar dat wist de Baron toch allang? (02:16:40)

Het is duidelijk te zien dat de scene met de slippende wagen al een keer eerder is opgenomen: de weg staat vol rubberstrepen. (00:10:23)

Adriaan zit duidelijk niet achter het stuur als zijn auto achter de boeven aanscheurt in het begin. (00:08:06)

De politie zou in het echt nooit die wagen onbeheerd achter laten na een arrestatie. (00:10:28)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...