Ga naar inhoud

Honderd maal Bassie en Adriaan: een vraag voor de kenners


Aanbevolen berichten

Op veel brandende vragen weet ik vaak het antwoord wel te vinden, maar in dit geval richt ik mij toch tot de mensen die bovengenoemde B&A-special op een recentere datum dan 25 december 1987 gezien hebben.

Want ik heb hem toen wel gezien, maar niet opgenomen, hoewel ik in die tijd toch zo ongeveer alles van B&A op band vastlegde, circusuitzendingen inbegrepen. Achteraf dus niet zo snugger, want ik kan het antwoord op mijn vraag nu dus niet even op gaan zoeken en mijn geheugen laat me op de details van de uitzending in de steek, al weet ik nog wel dat ik het toen best bijzonder vond, B&A in de sneeuw.

Jammer maar helaas, en wat ik dus wil weten is het volgende: er zit in die special ook een korte vooruitblik op de Kroon, die minder dan twee weken later van start zou gaan, maar waaruit bestaat die vooruitblik? Is er één specifieke scène te zien of worden er fragmenten van de hele serie getoond?

Iemand hier zal het vast wel weten. Alvast bedankt voor de hulp ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op veel brandende vragen weet ik vaak het antwoord wel te vinden, maar in dit geval richt ik mij toch tot de mensen die bovengenoemde B&A-special op een recentere datum dan 25 december 1987 gezien hebben.

Want ik heb hem toen wel gezien, maar niet opgenomen, hoewel ik in die tijd toch zo ongeveer alles van B&A op band vastlegde, circusuitzendingen inbegrepen. Achteraf dus niet zo snugger, want ik kan het antwoord op mijn vraag nu dus niet even op gaan zoeken en mijn geheugen laat me op de details van de uitzending in de steek, al weet ik nog wel dat ik het toen best bijzonder vond, B&A in de sneeuw.

Jammer maar helaas, en wat ik dus wil weten is het volgende: er zit in die special ook een korte vooruitblik op de Kroon, die minder dan twee weken later van start zou gaan, maar waaruit bestaat die vooruitblik? Is er één specifieke scène te zien of worden er fragmenten van de hele serie getoond?

Iemand hier zal het vast wel weten. Alvast bedankt voor de hulp ;)

Er wordt een scene laten zien.. De scene dat de boeven in de gaten hebben dat ze worden achtervolgd door Adriaan.. en dan roept de Baron: Sneller Japie, Sneller, Sneller!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, die scene wordt vertoond, maar enkel tot het punt dat de agenten zeggen 'Die heeft haast!' en erachteraan gaan. ;)

Daarna komt de kerstman ( :P) de cadeaus langsbrengen die Bassie in het dal had laten sleeën en zingen B&A het liedje 'Alle kinderen van de wereld' :)

Mooie special. Werd een tijdje terug samen met alle circusshows, bijna alle gastoptredens, specials en eerste uitzendingen van alles vanaf de Schatkaart voor 15 euro (Alles bij elkaar) aangeboden op marktplaats. :)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...