Ga naar inhoud

Bassie presentator in Megamuziekfestival 10-4-04


Aanbevolen berichten

kijkcijfers: Muziefestival 530.000 Kopspijkers 2.456.000 zegt genoeg lijkt me.

Dat is natuurlijk geen graadmeter he. Geen programma kan Kopspijkers op dat tijdstip verslaan.

Ik heb het niet gezien, was niet thuis. Maar Bassie zal het vast leuk gedaan hebben

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het begin gezien met Bassie's presentatie, maar ik vond die muziek ook niet echt boeien en ben toen naar koqspijkers overgeschakeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb een stukje gezien en kan niet anders concluderen dat Bassie beslist géén Presentator is! Hij moet zich niet tot zulke zaken laten verleiden want hier maakt hij géén chocolade van. Schoenmaker blijf bij je leest. Weet wat je kan, maar vooral weet wat je niet kan. Het zullen wel weer de euro,s zijn geweest waartegen hij zich niet kon verzetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, ik kon de muziek en die hossende gehandicapten ook niet echt uitstaan, dus ik switchte steeds tussen Kopspijkers en de Tros... maar die aankondigingen van Bassie waren zo kort dat ik ze meestal miste. Jammer, maar ik denk niet dat ik veel gemist heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kort aankondigingen van Bassie, kon hier weleens aan liggen;

De TROS, bij uitstek de zender voor deze muziek, gaat het spektakel binnenkort uitzenden. Waarschijnlijk zullen ze dan nog het nodige moeten knippen in de presentatie van Bassie. In tegenstelling tot zijn hulpje Alex ging de clown regelmatig in de fout bij het aankondigen van de artiesten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kort aankondigingen van Bassie, kon hier weleens aan liggen;

De TROS, bij uitstek de zender voor deze muziek, gaat het spektakel binnenkort uitzenden. Waarschijnlijk zullen ze dan nog het nodige moeten knippen in de presentatie van Bassie. In tegenstelling tot zijn hulpje Alex ging de clown regelmatig in de fout bij het aankondigen van de artiesten.

Nou, die Alex moest ook regelmatig geholpen worden, van wat ik gezien heb. Maar ja, dat vindt niemand erg, want het is tenslotte een mongool.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb alleen het intro gezien *bas* Ik zeg hoooi! Daarna kwam er een band waarvan ik bijna moest :r en ben snel Kopspijkers gaan kijken. Ben ook niet meer terug wezen kijken naar het muziekspektakel, maar heb verder ook niets gemist denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...