Floris97 Posted January 22, 2015 Share Posted January 22, 2015 Een tijdje geleden speelde ik heel veel, maar sinds een jaar ben ik er mee gestopt. Het begon me een beetje te vervelen. Nu speel het heel incidenteel. De Sims 2 is een simulatiespel uit 2005 gemaakt door Maxis uitgegeven door EA. In 2009 kwam de opvolger uit: De Sims 3 en in 2014 de Sims 4. Het spel heeft net als de voorganger De Sims (1) geen doel, maar de spel kunnen zelf wel doelen stellen zoals gezinnen stichten, promoties halen, nieuwe buurten maken etc. Het nieuwe aan de voorganger is dat in de Sims 2 er verschillende levensfases zijn: Baby. Peuter. Kind. Tiener. Jongvolwassene (komt pas voor bij 'Studentenleven') Volwassene Oudere Hoewel de speler zelf buurten aan kan maken. Zijn er ook nog een aantal standaardbuurten. Veronabuurt Vreemdvoort Droomzicht Van dit spel zijn volgende uitbreidingspakketten uitgekomen; 'Op reis' 'Gaan het maken' 'Studentenleven' 'Vrije tijd' 'Nachtleven' 'Seizoenen' 'Huisdieren' 'Appartementsleven' en de volgende accessoires pakketen verschenen. 'Villa en tuin' 'Ikea wonen' 'H&M fashion' 'Glamour' 'Keuken en bad' 'Tiener' 'Familiepret' 'Feest' In het spel zijn ook gek genoeg allerlei verwijzingen naar Lama's. Alhoewel die niet in het spel zelf voorkomen... Quote Link to post Share on other sites
Gamepal Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Ben ik de enige die sims helemaal niks vind ? Quote Link to post Share on other sites
Floris97 Posted January 23, 2015 Author Share Posted January 23, 2015 Ben ik de enige die sims helemaal niks vind ? Nee, dat denk ik niet. Ik hoorde dat wel van meerdere mensen.. Maar op zich is het wel populair. Quote Link to post Share on other sites
Spikey Posted January 27, 2015 Share Posted January 27, 2015 Ben zelf niet zo van de life-simulation; net als reality-tv, ik kijk liever uit een raam. . Echter, the Sims heb ik altijd al een keer willen spelen, omdat het echt zo'n hype was 10 jaar terug. Liever nog zie ik een vervolg dat op de één of andere manier the Sims en SimCity met elkaar kan verbinden. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts