Ga naar inhoud

Bol.com op info.bassieenadriaan.nl


Aanbevolen berichten

De info site is nu partner van Bol.com. Dat betekent dat elk artikel dat via een link op mijn site besteld wordt, mij een klein beetje geld oplevert, waarvan ik de server en dergelijk betaal. Ik wil jullie nederig doch dringend vragen om elke bestelling, of het nu wel of geen B&A artikel is, via mijn site te doen. Je vindt in het menu in ieder geval een link naar het overzicht van DVDs, video's en CDs om het bestellen makkelijker te maken.

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe werkt dit nu? Je drukt gewoon op die link linksboven op de site en dan kun je bestellen en gaat er een deel naar jouw toe? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe werkt dit nu? Je drukt gewoon op die link linksboven op de site en dan kun je bestellen en gaat er een deel naar jouw toe? :?

Ja, min of meer. Voor B&A spul kun je op de link onderaan het menu klikken, dan heb je een overzicht van DVDs, video's en CDs, maar als je iets anders wil bestellen kan dat gewoon via die link, ja. Ik krijg 4% per verkocht artikel geloof ik... van boeken meer, van CDs/DVDs minder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, min of meer. Voor B&A spul kun je op de link onderaan het menu klikken, dan heb je een overzicht van DVDs, video's en CDs, maar als je iets anders wil bestellen kan dat gewoon via die link, ja. Ik krijg 4% per verkocht artikel geloof ik... van boeken meer, van CDs/DVDs minder.

Ik heb net een paar dagen geleden wat besteld. Maar de volgende keer gaat via jouw site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Nou helaas wonderer hebben ze Spring 2 ook bij bol, alleen wel ff dik 2 euro per DVD duurder (het zijn 4 dvd's) en ik moet dan verzending betalen, bij proxis niet... heb je je daar al aangemeld? :P

Wel aangemeld ja...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nog niets van gehoord maak ik op uit je reactie?

Hmhm. Maar laat je er niet van weerhouden die dingen alsnog te bestellen, hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...