Photoplay026 Posted March 2 Share Posted March 2 Goedemiddag. gister een photoplay spirit 2.1 gekocht en na een uurtje er op te hebben gespeeld heb ik hem uitgezet en half uur later weer aan gezet. probleem is nu dat die niks meer doet en ik krijg enkel het beeld van onderstaande foto. hardeschijf lampje brand groen en geeft het ook aan in de bios met opstarten. ik kan hem gelukkig wel ruilen bij de verkoper voor een extreme maar ben toch wel benieuwd wat dit kan zijn zo in eens en wellicht is dit makkelijk te fiksen zodat ik niet weer 3 uur hoeft te rijden. alvast bedankt. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 2 Share Posted March 2 Dit is het calibratiescherm van de photoplaysoftware. Quote Link to post Share on other sites
Photoplay026 Posted March 3 Author Share Posted March 3 En wat kan ik hier aan doen Quote Link to post Share on other sites
Photoplay026 Posted March 3 Author Share Posted March 3 Ja wat kan ik er aan doen dat die het toch weer doet. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted March 4 Share Posted March 4 Calibreren dus, ik denk dat je een soort universele van afstand meteen weer in orde-oplossing verwacht maar die kan ik je niet geven. Download eens een handleiding en zoek daar de biosinstellingen op, stel die goed in en calibreer daarna je scherm. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts