Ga naar inhoud

Aantal luisteraars flink toegenomen


Aanbevolen berichten

Heeeeeeej people.

Ja ja jullie lezen het goed. Het aantal luisteraars is flink toegenomen. Ik heb hieronder een Cap gemaakt van het aantal verbindingen. Het maximum staat nu op 78 (stream2) + 6 (stream1) = 84 luisteraars .

Ik wil proberen NA elke live uitzending een Cap neer te zetten om jullie te laten zien hoeveel mensen er geluisterd hebben

100604.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

zie je het nu DJ ;) maar 30 seconden is erg veel hoor. Bij Media Server 9 is 15 sec meer dan genoeg.

Wat hij namelijk doet, hij opent 2 verbindgingen. De ene laad de buffer vol en de andere begint direct te spelen-laden-spelen-laden. Als er ongeveer 40 mensen tegelijk inloggen trekt hij even snel de buffers vol en mijn server leeg ;).

Hij doet dan in 2 seconden ongeveer 10 MB, de top is 12.5 MB (100 Mbit). Dus zo vreemd is dat niet.

Om dit te voorkomen moeten mensen gewoon ingelogd blijven en niet zodra er buffers optreden opnieuw inloggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaar dat je even een buffer zou kunnen hebben.

Ondanks af en toe een buffer vind ik stream 2 wel een geweldige uitbreiding van Radio Bassie en Adriaan. Je kunt er nu tenminste altijd naar luisteren en da's wel zo leuk natuurlijk, zeker ook tijdens de live uitzendingen.

Radio Bassie en Adriaan mogelijk makers ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

DJ, is het niet makkelijk om de link van stream 2 ook in het menu te zetten? hij staat nu een soort van verdekt opgesteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Soort van.

Blijf jij verlopig stream 1? Miscchien is het handiger dat ik gewoon stream 1 ga worden en jij als ondersteuning stream 2 draait?

Of we kunnen proberen om alleen mijn server in te laten loggen en verder alle verbindingen te weigeren? Bespaart jou weer een hoop upload en mijn server is toch snel genoeg :) Mochten de luisteraars het niks vinden kunnen we altijd nog terug.

Ps. Ik open wel is een nieuw topic om te kijken hoe luisteraars Stream 2 ervaren

Link naar bericht
Delen op andere sites
Soort van.

Blijf jij verlopig stream 1? Miscchien is het handiger dat ik gewoon stream 1 ga worden en jij als ondersteuning stream 2 draait?

Of we kunnen proberen om alleen mijn server in te laten loggen en verder alle verbindingen te weigeren? Bespaart jou weer een hoop upload en mijn server is toch snel genoeg :) Mochten de luisteraars het niks vinden kunnen we altijd nog terug.

Ps. Ik open wel is een nieuw topic om te kijken hoe luisteraars Stream 2 ervaren

mja omdraaien zou ik wel kunnen doen, alleen mis je wel je reclame op je site :P

Bovendien zie ik dat jouw stream niet altijd ingelogd is... vanochtend ook niet, dus ook daar even naar kijken en evt. oplossen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet ik. Het probleem is dat als jij je verbinding verbreekt pak Windows Media Services hem niet altijd op. Dit komt dan omdat jou verbinding dan vol zit. Dit kunnen we oplossen maar dan moet je mijn server onbeperkte toegang geven

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet ik. Het probleem is dat als jij je verbinding verbreekt pak Windows Media Services hem niet altijd op. Dit komt dan omdat jou verbinding dan vol zit. Dit kunnen we oplossen maar dan moet je mijn server onbeperkte toegang geven

Het gebeurt ook als ie leeg is soms ;)

We moeten nog steeds even kijken naar dat push pull, dan is alles opgelost :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...