Ga naar inhoud

Waar komt Robin vandaan?


Aanbevolen berichten

Hooooi.

Ja ik ben nu al een lange tijd fan van de serie. Maar nu vroeg ik me opeens af, waar komt die Robin toch vandaan. Hoe en waar is die in de serie terechtgekomen ??. Ik ben wel heel erg benieuwd en ik hoop dus dat jullie als trouwe B&A fans mijn vraag kunnen beantwoorden.

Alvast bedankt.

*b2* Wat zeggie ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jah, moet je toch eens die serie gaan bekijken. Hoop nieuw materiaal ;)

Robin is in elkaar gezet door Bassie met een wekker een radio en wat stofzuigerslang. Weet je dat ook weer... :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, dat had hij gedaan toen Adriaan naar het reisbureau ging om een reis te krijgen ( *bas* : Die moet je kopen.).

Toen ging Bassie de wekker en de radio maken en toen had hij een goed idee en ging hij er een wekkeradio van maken.

Toen adriaan terugkwam kon hij geen reis krijgen wat alles zat volgeboekt.

Toen zij Robin opeens: "PLIEP" en toen hadden ze Robin de robot gemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dat had hij gedaan toen Adriaan naar het reisbureau ging om een reis te krijgen ( *bas* : Die moet je kopen.).

Toen ging Bassie de wekker en de radio maken en toen had hij een goed idee en ging hij er een wekkeradio van maken.

Toen adriaan terugkwam kon hij geen reis krijgen wat alles zat volgeboekt.

Toen zij Robin opeens: "PLIEP" en toen hadden ze Robin de robot gemaakt.

Correctie:

*adriaan*: Nu weet je pas goed hoe laat het is

*bas*: Ik weet nou juist niet hoe laat het is

*adriaan*: Nou

*bas* :Uche, uche

*robin*: Het is...

en toen hadden ze Robin de robot gemaakt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wel vreemd dat ie Robin ook in de schatkaart aan ons voorstelt, we kennen Robin toch al uit de huilende *professor* professor?

staat ook al bij de goofs op de info pagina

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet wel waarom: Daarvoor waren de shorties, en daar zat geen robin in. Dus ze moesten effe geheugen opfrissen.

Neej hoor, want de shorties werden in eerste instantie gemaakt voor de BRT, een Belgische omroep

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik weet wel waarom: Daarvoor waren de shorties, en daar zat geen robin in. Dus ze moesten effe geheugen opfrissen.

maar de shorties zijn alleen tussen door uitgezonden, dus het lijkt mij volstrekt overbodig om Robin nog een keervoor te stellen.
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar de shorties zijn alleen tussen door uitgezonden, dus het lijkt mij volstrekt overbodig om Robin nog een keervoor te stellen.

De serie komt toch uit 1986? En de professor uit 1982? Ik denk dat het met geheugen opfrissen te maken heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar de shorties zijn alleen tussen door uitgezonden, dus het lijkt mij volstrekt overbodig om Robin nog een keervoor te stellen.

Zoals ik al zei die Shorties werden in eerste instantie helemaal niet bij de Tros uitgezonden maar bij de BRT, voor wie B&A helemaal nieuw waren. Kids in Nederland keken hierdoor ook massaal naar de BRT en in 1985 kwam er een nieuwe serie bij de Tros: 'Het geheim van de schatkaart'

Maar het kan goed zijn dat dit geldt als 'geheugen opfrissertje'. Niet zo gek eigenlijk, Robin is 3 jaar niet te zien geweest

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zoals ik al zei die Shorties werden in eerste instantie helemaal niet bij de Tros uitgezonden maar bij de BRT, voor wie B&A helemaal nieuw waren. Kids in Nederland keken hierdoor ook massaal naar de BRT en in 1985 kwam er een nieuwe serie bij de Tros: 'Het geheim van de schatkaart'

Maar het kan goed zijn dat dit geldt als 'geheugen opfrissertje'. Niet zo gek eigenlijk, Robin is 3 jaar niet te zien geweest

Kijk, jij begrijpt het!

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...