Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Adriaan was vanmiddag op 3FM. Een tweetal dames had als wens een keer in de Bassie en Adriaan Caravan te zitten. Dit kon, deze staat immers in Dieren.

En wat zei hij allemaal? Heb je niet wat meer info?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij vertelde over de tentoonstelling in Dieren en dat het daarom mogelijk was voor de dames om een keertje in de caravan te zitten. Hij praatte redelijk goed eerlijk gezegt! Het was maar een kort stukje veel meer kan ik er ook niet meer over vertellen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij praatte redelijk goed eerlijk gezegt.

Dat viel mij in Dieren ook op. Hij liep wel de hele tijd water te drinken, maar heeft toch de hele middag met een normale stem zitten vertellen :D (waarschijnlijk was ie naar afloop erg moe, maar daar was niets van te merken)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat viel mij in Dieren ook op. Hij liep wel de hele tijd water te drinken, maar heeft toch de hele middag met een normale stem zitten vertellen :D (waarschijnlijk was ie naar afloop erg moe, maar daar was niets van te merken)

Ja zeer waarschijnlijk dat hij inderdaad goed gebroken was aan het einde van de dag. Hij heeft zich inderdaad heel goed gehouden die hele dag, ook door op een gegeven moment gewoon te gaan zitten, nou prima toch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja zeer waarschijnlijk dat hij inderdaad goed gebroken was aan het einde van de dag. Hij heeft zich inderdaad heel goed gehouden die hele dag, ook door op een gegeven moment gewoon te gaan zitten, nou prima toch.

*baron* he TVtoys medewerker, organiseer jij even een stoel voor die acrobaat!

Toen hij daar zat en iedereen om hem heen zat te luisteren deed het me erg denken aan die scene uit de Plaaggeest, in de gymzaal, waar Adriaan vertelt over hoe hij acrobaat is geworden (en dus het Acrobatenlied zingt)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*baron* he TVtoys medewerker, organiseer jij even een stoel voor die acrobaat!

Toen hij daar zat en iedereen om hem heen zat te luisteren deed het me erg denken aan die scene uit de Plaaggeest, in de gymzaal, waar Adriaan vertelt over hoe hij acrobaat is geworden (en dus het Acrobatenlied zingt)

Shit, je hebt gelijk... dan had ik wel op zijn knie willen zitten! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Helaas heb ik het fragment niet. Vanmiddag kwam men terug op dit item in "leuk is anders". De dames reden nu inderdaad in de B&A-caravan rond in Dieren.

Nou ja!! Het was net even kort op Shownieuws. Wat een trieste mutsen zeg. Mogen ze in de caravan rondrijden, gaan ze zeiken dat het er stinkt! En hun imitaties waren ook bagger. :r

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou ja!! Het was net even kort op Shownieuws. Wat een trieste mutsen zeg. Mogen ze in de caravan rondrijden, gaan ze zeiken dat het er stinkt! En hun imitaties waren ook bagger. :r

Heb je het opgenomen? Jou kennende wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou ja!! Het was net even kort op Shownieuws. Wat een trieste mutsen zeg. Mogen ze in de caravan rondrijden, gaan ze zeiken dat het er stinkt! En hun imitaties waren ook bagger. :r

Idd, zeggen ze t zal wel muf zijn door de opnames |:( die carvan is gemaakt in december dus hijs heel nieuw |:( .

Maar ze mochten wel een Adriaan blouse aan dat zou ik ook wel willen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd, zeggen ze t zal wel muf zijn door de opnames |:( die carvan is gemaakt in december dus hijs heel nieuw |:(

Welke caravan bedoel je?

Die nieuwte caravan van B&A is waarschijnlijk gemaakt begin 2003, niet in december vorig jaar!

Want er zijn foto's van B&A voor die caravan in de Zomer. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Welke caravan bedoel je?

Die nieuwte caravan van B&A is waarschijnlijk gemaakt begin 2003, niet in december vorig jaar!

Want er zijn foto's van B&A voor die caravan in de Zomer. :)

idd je hebt helemaal gelijk, foutje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...