Ga naar inhoud

Geluid van de Live! DVD


Aanbevolen berichten

Is het op alle punten zo? Want er wordt ook (slecht) nagesynchroniseerd, dus dan loopt het sowieso niet gelijk. Ik had wel last dat het ene geluidsspoor erg zacht of afwezig was, maar dat loste een ram op de tv op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is het op alle punten zo? Want er wordt ook (slecht) nagesynchroniseerd, dus dan loopt het sowieso niet gelijk. Ik had wel last dat het ene geluidsspoor erg zacht of afwezig was, maar dat loste een ram op de tv op.

ja en Live! is niet nagesynchroniseerd, het beeld is steeds ruim eerder dan het geluid.

het beeld is ook niet super trouwens bij donkere punten, ik vind dit kwalitatief niet zo'n goede dvd om eerlijk te zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja en Live! is niet nagesynchroniseerd, het beeld is steeds ruim eerder dan het geluid.

het beeld is ook niet super trouwens bij donkere punten, ik vind dit kwalitatief niet zo'n goede dvd om eerlijk te zijn ;)

Is me niet opgevallen... Sommige stukjes zijn trouwens wel opnieuw ingesproken, of ik ben heel erg in de war met 25 jaar Theater.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij doet de DVD het perfect, het beel en geluid lopen precies gelijk en de kwaliteit is best goed.

alles is Live dus niets is opnieuw ingesproken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zal hem testen op een andere dvd speler en anders even contact met bridge of adrina opnemen. wellicht heb ik inderdaad een misdruk en dat kan gebeuren ;)

Dat zal het wel zijn O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

nu heb ik m opnieuw in de speler gedaan en ben niet vanaf het begin begonnen maar zapte naar een paar hoofdstukken verder en alles is perfect.

zal wel een foutje in de software van mijn speler geweest zijn, dan is dit topic niet meer nodig ;)

sorry voor de 'paniek' :P

slotje maar weer :W

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...