samba-boy 27 minuten geleden gestart 27 minuten geleden gestart Over deze volkszanger is er in al die jaren geen topic geopend! Logisch, want anders zou het alleen maar gaan over al het gedoe binnen die familie sinds hij niet meer onder ons is. Zijn zoon en dochter en hun eigen carrières, zijn ex-vrouw die als zwarte weduwe het geld heeft binnengeharkt en de erfenis van zijn kinderen heeft opgemaakt (maar ja, Hazes is de basis hè). Het gaat nergens meer over de muziek. Daarom hierboven een nog niet uitgebracht concert (releasedatum 18 augustus aanstaande) dat eerder vanmorgen op 100% NL volledig (zij het met reclameonderbrekingen en DJ-gelul) werd uitgezonden. Wie hier heeft er iets met Hazes? Quote
samba-boy 24 minuten geleden gepost Auteur 24 minuten geleden gepost Ik zeg heel eerlijk, 'Al 15 Jaar Gewoon André' staat al sinds mijn kindertijd hier in huis, en na zijn dood heeft het lange tijd geduurd voor ik fatsoenlijk aan zijn hele discografie begon. Een paar van mijn favoriete albums van 'm zijn natuurlijk 'Gewoon André' (met Een beetje verliefd erop), maar ook 'Liefde, Leven, Geven' en in iets mindere mate 'Voor Jou'. 'Met heel mijn hart' uit 1993 vond ik van begin tot eind een absolute kutplaat, spijt me zeer. Inspiratieloos. Elk album heeft wel wat highlights (Soms niet eens singles of hits) en wat mindere nummers, maar die was gewoon ordinair op de plaat gekwakt. Jammer. Het is natuurlijk lachwekkend hoe zijn vrouw (ex-vrouw, er was alleen nog niet getekend voor de scheiding - lucky her) al 22 jaar het merk Hazes uitmelkt. Er zijn mooie producties uit voortgekomen, maar de stroom aan merchandise en herinneringsconcerten had Nederland écht wel zonder gekund. Dat een slecht bezocht concert uit 1998 nu wordt onthaald als 'het volgende grote epos uit de carrière van Hazes' is natuurlijk een lachertje. Het is amusant om te horen, maar eigenlijk niet echt bijster bijzonder. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.