Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Klopt, en het leuke is dat ik onderandere dit fragment binnenkort op DVD ga zetten _O_

Het was een interview in de tijd dat B&A nog shows gaven, ze zaten op kantoor bij Aad als Bas en Aad zelf, Bas deed een japiepruik op en deed Japie na, echt lachen! Ook deed Aad de baron nog een keertje na.

Het is niet echt lang, maar wel heel erg leuk.

Adriaan zegt ook nog: we gaan door tot het publiek het niet meer leuk vindt. Helaas is er iets anders tussengekomen :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt, en het leuke is dat ik onderandere dit fragment binnenkort op DVD ga zetten _O_

Het was een interview in de tijd dat B&A nog shows gaven, ze zaten op kantoor bij Aad als Bas en Aad zelf, Bas deed een japiepruik op en deed Japie na, echt lachen! Ook deed Aad de baron nog een keertje na.

Het is niet echt lang, maar wel heel erg leuk.

Adriaan zegt ook nog: we gaan door tot het publiek het niet meer leuk vindt. Helaas is er iets anders tussengekomen :'(

ooo niet huilen, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer leuk interview, vooral die sfeerbeelden van het kantoor van Aad waren top. Ik zat te smullen van de spulletjes die ze toen lieten zien. Gelukkig heb ik het nog eens allemaal rustig kunnen bekijken in het museum ;):)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...