Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren.

Niet gezien, maar ik vermoed dat het "waar zijn we toch mee bezig" was, omdat "alle kinderen op de wereld" van Henny Huisman is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
K kan me nog een afleveringen van "Stuif Eens In" met Bassie & Adriaan herinneren. Waarbij *bas* & *adriaan* als laatste een liedje gaan zingen, als ik me niet vergis zongen ze "Alle Kinderen Op De Wereld" en aan 't eind van het liedje kwamen er allemaal ballonnen naar beneden zoals we bij Stuif Eens In gewend waren. Het nummer "Alle Kinderen Op De Wereld" zongen ze ook toen ze voor 1 of andere special op Wintersport waren.

Klopt, ze zingen het liedje ook aan het einde van '100 maal Bassie & Adriaan'.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja idd. 100 maal *bas* & *adriaan* zo heette dat programma. Dat speelde zich af in een wintersportgebied. Voor Wonderer Henny Huisman zong "Van Alle Kinderen Op De Wereld Zou Ik De Vader Willen Zijn.

Och, lijkt erop ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...