Ga naar inhoud

De boot van de Baron


Aanbevolen berichten

Kun je de titel van het topic aanpassen? Past niet echt bij het onderwerp ;)

Ik denk dat Paul van Gorcum die boot zelf bestuurt. Ik heb als tienjarig kleutertje ook wel es zo'n jacht bestuurd, is echt niet moeilijk, vooral niet met die snelheid.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze zitten bovenal ook op redelijke rivieren/kanalen, enkel gaat de boot harder als 20 kmpu of is ie langer als 20 meter moet je een vaarbewijs hebben, gaat er niet om of je op het moment maar 10 kmpu vaart.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*baron* ik moet ee schuilplaats zien te vinden,

neej... dat is niets,

nee! dat is ook niets.

aaaaaaaaaaaaaaaah! dit is iets dat bij mij past...

vreemd trouwens dat niemand merkt dat zijn/haar boot gejat is :?

maar wel een mooi bootje en een mooie locatie om de stukjes met de baron op te filmen ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wie zegt dat er geen aangifte wordt gedaan?

als dat zo is, had het leuk geweest als je een stukje bij de politie krijgt die dan naar die boot op zoek gaan, dat zou miss wel een leuke extra wending aan het verhaal geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
denk wel dat die hem zelf bestuurd de helft van de tijd staat de boot stil en zo moeilijk is ut niet zo'n boot te besturen. *)

Hij ligt volgens mij alleen aan wal bij de afleveringen van Griekenland en België, Spanje weet ik niet zeker... dus zeker niet de helft van de tijd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die baron kan trouwens wel snel reizen in Geheimzinnige opdrachtgever. Binnen no-time is hij in Spanje en vliegt hij op en neer van Italie en Nederland. Ook zegt hij in een van de afleveringen: 'Goed zo B100, we zijn over een uur bij je'

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze zitten bovenal ook op redelijke rivieren/kanalen, enkel gaat de boot harder als 20 kmpu of is ie langer als 20 meter moet je een vaarbewijs hebben, gaat er niet om of je op het moment maar 10 kmpu vaart.

Lukas.

15 meter en 20 kmpu ;)

En volgens mij is de boot een princess of soort gelijk model, boven en onder kun je sturen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...