Ga naar inhoud

Jean Michel Jarre over Bassie en Adriaan


Aanbevolen berichten

Vanmiddag zat ik in de auto , luisterend naar het programma Schiffers.fm op radio 2 naar een interview met J.J Jarre , een van de vragen van de interviewer was of hij bekend was met het feit dat zijn muziek de televisie programma's van bassie en adriaan begeleide,

Jarre zei dat hij er van afwist!!! *O*

Hulde Voor J.J Jarre!!

ik zal even snel kijken of het interview online te vinden is

Link naar bericht
Delen op andere sites

:N jammer :(

staat op de site van het programma han schiffers (http://www.schiffers.fm/index.asp) geen online versie van de laatste aflevering,

even goed nadenken wat het antwoord van jarre was op de vraag of hij er zich van bewust was, volgens mij antwoorde hij iets in de trant van dat hij dat wist omdat hij zoiezo een speciale band had met nederland omdat zijn plaat oxygene als eerste in nederland op 1 stond, (en toen reed ik de tunnel in!!!! )

wie heeft dit interview ook gehoord en kan er zich meer van herinneren???

Link naar bericht
Delen op andere sites
:N jammer :(

staat op de site van het programma han schiffers (http://www.schiffers.fm/index.asp) geen online versie van de laatste aflevering,

even goed nadenken wat het antwoord van jarre was op de vraag of hij er zich van bewust was, volgens mij antwoorde hij iets in de trant van dat hij dat wist omdat hij zoiezo een speciale band had met nederland omdat zijn plaat oxygene als eerste in nederland op 1 stond, (en toen reed ik de tunnel in!!!! )

wie heeft dit interview ook gehoord en kan er zich meer van herinneren???

Volgens mij staat er wel een editie van vandaag online:

KLIK!

Hoe laat kwam het ongeveer? Ik heb geen zin om 3 uur ernaar te luisteren. ;)

edit: afijn, zie hierboven Maikes reactie. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat hier vandaag een artikel over Jean Michel Jarre in de krant als jullie interesse hebben, meld het even snel dan scan ik het in en zet ik het on-line ;).

lijkt me zéér interessant

dus van mij part zet je et nog online vandaag

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat hier vandaag een artikel over Jean Michel Jarre in de krant als jullie interesse hebben, meld het even snel dan scan ik het in en zet ik het on-line ;).

*baron* SNEEEEELLLLLL achter die bassie en adriaan aan :P

Maar zet hem inderdaad maar snel online ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...