Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wie is er van plan naar de Magicland show te gaan? Het lijkt me namelijk wel koel om met zoveel mogelijk Acrobatavieren te gaan. Kunnen we meteen Sylvia afschieten als ze wat zegt over Adriaan ;)

Begin maart is er een voorstelling in Bodegraven, op woensdag middag. Aan de lijst te zien, wonen de meeste van jullie daar in de buurt. Is dat wat? Of wachten we tot er meer datums bekend zijn voor een andere plaats, Utrecht misschien of zo...

Als we even inventariseren, schiet het lekker op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie is er van plan naar de Magicland show te gaan? Het lijkt me namelijk wel koel om met zoveel mogelijk Acrobatavieren te gaan. Kunnen we meteen Sylvia afschieten als ze wat zegt over Adriaan ;)

Begin maart is er een voorstelling in Bodegraven, op woensdag middag. Aan de lijst te zien, wonen de meeste van jullie daar in de buurt. Is dat wat? Of wachten we tot er meer datums bekend zijn voor een andere plaats, Utrecht misschien of zo...

Als we even inventariseren, schiet het lekker op.

Ik wil er nog wel een keer naartoe, maar ik ga liever als ze hier wat dichterbij zijn. Dus in Zwolle ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

;) Ik zou er dolgraag naartoe willen, maar ''helaas'' moet ik in die periode zelf optreden (om gelijk even wat reclame te maken) :P

turandot.jpg

-- edit: wil je geen .bmp bestanden van 1,5 mb posten? en ook geen bestanden breder dan 700 pixels (ivm 800x600 mensen) er bestaan ook nog mensen met een modem of goedkoop abonnement ;) even jpg van gemaakt en ergens anders ondergebracht ;) --

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...