Ga naar inhoud

23 oktober Nickelodeon: B&A en de awardsshow


Aanbevolen berichten

Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp.

Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten!

Meer info ook in dit topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp.

Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten!

Meer info ook in dit topic.

Huh? Bassie EN Adriaan? :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bas vertelde afgelopen zondag dat Bassie en Adriaan 23 oktober een of andere awardsshow gaan presenteren (of een award gaan uitreiken of weet ik veel) en iemand zei me net dat er ook iets over was bij Barend en Van Dorp.

Het fijne weet ik er ook niet van, maar hou die datum in de gaten!

Meer info ook in dit topic.

Bij Barend en Van Dorp hadden ze het daar niet over. Ze hadden het over de voetbal wedstrijden die John de Mol aan wil kopen en vroegen zich af of Bassie en Adriaan het dan zouden moeten presenteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij Barend en Van Dorp hadden ze het daar niet over. Ze hadden het over de voetbal wedstrijden die John de Mol aan wil kopen en vroegen zich af of Bassie en Adriaan het dan zouden moeten presenteren.

Hm. Nou goed, dan hebben we de primeur, I guess.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Even één ding. Adriaan zit in Spanje. Hij komt 25 oktober terug. Dat zou na die tijd moeten gebeuren dan

Bas zei 1 november. Blijft lastig hoe ze dat gaan doen ja... maar misschien is het al opgenomen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...