Ga naar inhoud

Star Wars Trilogy


Aanbevolen berichten

Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele Star Wars film gezien... :@

Ik hoor wel van heel veel mensen dat het heel erg leuk is (en lees ik hier ook) dus ik had heel lang geleden deel 1, 4, 5 en 6 van tv opgenomen. Ik heb ze alleen nog steeds niet bekeken. Is het beter om echt alles vanaf 1 t/m 6 te bekijken of is het beter om bij 4 te beginnen en verder in de volgorde waarin ze zijn gemaakt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

In de bioscoop in Heerlen (Royal Theaters)

Is ie al op 18 mei te bekijken.

Ik weet alleen niet of het een voorpremiere is want op de officiële SW site staat hij voor 19 mei gepland ;)

Voor de mensen die de Veronica gids hebben: er staan een heleboel pagina's over SW in, inclusief foto's uit Episode 3 :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele Star Wars film gezien... :@

Ik hoor wel van heel veel mensen dat het heel erg leuk is (en lees ik hier ook) dus ik had heel lang geleden deel 1, 4, 5 en 6 van tv opgenomen. Ik heb ze alleen nog steeds niet bekeken. Is het beter om echt alles vanaf 1 t/m 6 te bekijken of is het beter om bij 4 te beginnen en verder in de volgorde waarin ze zijn gemaakt?

Ik vind beide mogelijkheden interessant.

Als je ze op volgorde bekijkt, dan is het hele verhaal een verrassing.

Als je 4-5-6 en dan 1-2-3 bekijkt, zie je ook het gewone verhaal, maar dan weet je wel de hele clou van 1-2-3. Natuurlijk, bekijk je 4-5-6-1-2-3 dan zie je de films wel zoals ze uitgebracht zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Eerlijk gezegd heb ik nog geen enkele Star Wars film gezien... :@

Ik hoor wel van heel veel mensen dat het heel erg leuk is (en lees ik hier ook) dus ik had heel lang geleden deel 1, 4, 5 en 6 van tv opgenomen. Ik heb ze alleen nog steeds niet bekeken. Is het beter om echt alles vanaf 1 t/m 6 te bekijken of is het beter om bij 4 te beginnen en verder in de volgorde waarin ze zijn gemaakt?

Als je deel 4, 5, 6 eerst kijkt weet je eigenlijk al wie onder het masker van Darth Vader zit...

Dus als je het tot een groot geheim wilt laten blijven zou ik eerst bij 1 beginnen ;)

Je kunt natuurlijk ook eerst deel 4, 5, 6 kijken dan snap je het verhaal in deel 1, 2, 3 het is maar net wat je wilt :9

EDIT: Zelfde als Randy Roes, hij was me voor :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind beide mogelijkheden interessant.

Als je ze op volgorde bekijkt, dan is het hele verhaal een verrassing.

Als je 4-5-6 en dan 1-2-3 bekijkt, zie je ook het gewone verhaal, maar dan weet je wel de hele clou van 1-2-3. Natuurlijk, bekijk je 4-5-6-1-2-3 dan zie je de films wel zoals ze uitgebracht zijn.

haha... voor mij liggen beide mogelijkheden nog open ;)

Dat is weer een voordeel dat ik nog niks gezien heb he :P heb ik nog eens wat te kijken. Ik denk zelf dat 1 t/m 6 op volgorde kijken toch het leukst is. Daar zouden denk ik zelf de meesten ook voor kiezen, maar de echte fans kunnen en hebben uiteraard niet gewacht tot 1, 2 en 3 zijn verschenen :7

Wordt het misschien wel weer een tegenvaller als je na deel 3 deel 4 ziet, die toch wel 30 jaar ouder is :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

haha... voor mij liggen beide mogelijkheden nog open ;)

Dat is weer een voordeel dat ik nog niks gezien heb he :P heb ik nog eens wat te kijken. Ik denk zelf dat 1 t/m 6 op volgorde kijken toch het leukst is. Daar zouden denk ik zelf de meesten ook voor kiezen, maar de echte fans kunnen en hebben uiteraard niet gewacht tot 1, 2 en 3 zijn verschenen :7

Wordt het misschien wel weer een tegenvaller als je na deel 3 deel 4 ziet, die toch wel 30 jaar ouder is :+

Ik betwijfel het. Want George Lucas, heeft de oude films redelijk laten bijwerken qua effecten.

Maar mijn advies is 4, 5, 6, 1, 2, 3.

Op deze manier voel je de emoties van Luke beter, doordat de dingen die hem verrassen, dan ook voor jou nieuw zijn.

Als je met de nieuwe trilogie begint, weet je bij 4, 5 en 6 al teveel van het voorverhaal om op sommige punten verrast te zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik betwijfel het. Want George Lucas, heeft de oude films redelijk laten bijwerken qua effecten.

Maar mijn advies is 4, 5, 6, 1, 2, 3.

Op deze manier voel je de emoties van Luke beter, doordat de dingen die hem verrassen, dan ook voor jou nieuw zijn.

Als je met de nieuwe trilogie begint, weet je bij 4, 5 en 6 al teveel van het voorverhaal om op sommige punten verrast te zijn.

mmm... Tja :P blijft een lastige keus. Misschien dat ik dan toch maar eens met 4 ga beginnen als ik straks vakantie heb ;) In principe heeft iedereen het natuurlijk in die volgorde gezien. :+ Ik zie het wel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil ooit nog eens een filmpje met formule 1 beelden maken, met starwars muziek als achtergrond muziek.

Als het Mclaren team in beeld komt zou je Imperial March horen

Randy weet dat vast wel. Maar om het duidelijk te maken voor iedereen, hier even een foto van hoe de helmen van de crew tijdens een pitstop eruit ziet

helm.jpg

het gaat hier uiteraard om de rechter persoon

home-team.jpg

en hier ook :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

-0- OMG, Episode 3 is geweldig -0-

De special effects, de prestaties, de gevechten ... :9~

[spoil]De transformatie naar Darth Vader was schitterend, en die van Palpatine ook[/spoil]

Oja, Wer-al kijk even in deze spoil ;)

[spoil]Was het een gerucht of zat Qui-Gon in de film? Want in dat geval heb ik hem niet gezien [/spoil]

Link naar bericht
Delen op andere sites
-0- OMG, Episode 3 is geweldig -0-

De special effects, de prestaties, de gevechten ... :9~

[spoil]De transformatie naar Darth Vader was schitterend, en die van Palpatine ook[/spoil]

Oja, Wer-al kijk even in deze spoil ;)

[spoil]Was het een gerucht of zat Qui-Gon in de film? Want in dat geval heb ik hem niet gezien [/spoil]

George Lucas heeft het gedaan. Een waardige laatste film. Ik kan het nog niet helemaal verwoorden zonder allemaal spoilers te geven. Maar in ieder geval prachtig.

[spoil]Het was inderdaad een gerucht. Hij is alleen maar genoemd. Het zal me daarom niets verbazen als hij op het laatst er uit is geknipt.[/spoil]

Edit:

Nog even een prachtige quote van C-3PO

[spoil]Oh, no.[/spoil]

Prachtig hoe droog dat er uit kwam.

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=86423

http://images.f1racing.net/large/44449.jpg

http://images.f1racing.net/large/44450.jpg

http://images.f1racing.net/large/44431.jpg

http://images.f1racing.net/large/44599.jpg

Formule 1 in monaco, het red-bull team maakt reclame voor de nieuwe starwars film, echt wel mooi

45012.jpg

Dit was de stunt van Zondag.

Zaterdag kwamen Chewbacca, Darth Vader, C3PO, R2D2 en wat Stormtroopers langs

44644.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...