Ga naar inhoud

Thematiek liedjes


Aanbevolen berichten

Het viel me ineens op hoeveel nummers B&A eigenlijk zingen over dat je vrolijk en optimistisch moet zijn bij tegenslag... Daarna ging ik nadenken en je kunt hun liedjes toch wel in een paar categorieen opdelen.


  • [*:1y3t0z5f]Happy nummers (Kom, we gaan ertegenaan, Lachen, lachen, lachen)
    [*:1y3t0z5f]"Autobiografische" nummers (Acrobatenlied, clowntje wil ik zijn)
    [*:1y3t0z5f]Educatieve nummers (Engelse les, zo vrij als een vogel)
    [*:1y3t0z5f]Verhalende nummers (Dimitri, neefs dierentuin)
    [*:1y3t0z5f]Stel je voor nummers (Als ik de dierentaal kon spreken, als ik president ben)
    [*:1y3t0z5f]Circus nummers (Maak de piste maar vrij, We reizen met het hele circus)

Er zullen wel een paar nummers zijn die niet in een van die categorieen passen, maar niet veel.

Ik weet verder ook niet wat jullie met deze info moeten maar het viel me ineens op en ik dacht, kom, ik meld het even.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het viel me ineens op hoeveel nummers B&A eigenlijk zingen over dat je vrolijk en optimistisch moet zijn bij tegenslag... Daarna ging ik nadenken en je kunt hun liedjes toch wel in een paar categorieen opdelen.


  • [*:31x4dsgg]Happy nummers (Kom, we gaan ertegenaan, Lachen, lachen, lachen)
    [*:31x4dsgg]"Autobiografische" nummers (Acrobatenlied, clowntje wil ik zijn)
    [*:31x4dsgg]Educatieve nummers (Engelse les, zo vrij als een vogel)
    [*:31x4dsgg]Verhalende nummers (Dimitri, neefs dierentuin)
    [*:31x4dsgg]Stel je voor nummers (Als ik de dierentaal kon spreken, als ik president ben)
    [*:31x4dsgg]Circus nummers (Maak de piste maar vrij, We reizen met het hele circus)

Er zullen wel een paar nummers zijn die niet in een van die categorieen passen, maar niet veel.

Ik weet verder ook niet wat jullie met deze info moeten maar het viel me ineens op en ik dacht, kom, ik meld het even.

Knap een onderscheidt daarin gemaakt, wonderer !

Wat zouden we toch zonder jou zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Knap een onderscheidt daarin gemaakt, wonderer !

Wat zouden we toch zonder jou zijn :P

Een fanclub die volledig bestaat uit jongens, for one ;)

En Hinse, ja, ik weet dat sommige liedjes meerdere categorieen beslaan. Maar uitzonderingen bevestingen de regel, ja toch? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...