Ga naar inhoud

Ja het is me eindelijk gelukt!


Aanbevolen berichten

Zo hehe eindelijk is het me gelukt om me te registreren ;) en ja ik ben blij dat er een 2de poging is neergezet want ik vond het een beetje belachelijk wat er werd gezegd ze kende me niet eens en ze hebben me nooit gezien (in het echt dan;)) en nouja je moest zelf weten wat je neer zet over hoe ik er uit zo maybe vind me idd lelijk ok juist mooi dat is ieders mening! maar genoeg ik kon eindelijk hier over mijn ei kwijt! *) Ik vind het echt heel leuk dat jullie dit hebben opgericht en ik vind het ook leuk om jullie vragen te beantwoorden! Ik zal eerst even wat over mezelf vertellen dan weten jullie een beetje over me! Ik ben dus Julie en ik ben 17 jaar (bijna 18 :D) en ik doe Spw niveau 4 Onderwijsassistent 2de leerjaar en ik ga doorstromen naar de Pabo maar maar ook misschien niet want ik wil graag naar de musical acedemie! ik acteer nu nog steeds en ik zing en dans ik zit al 14 jaar op ballet en 3 jaar op streetdance als bijbaantje werk ik bij de Albert Heijn! Nouja dat was het weer een beetje! Kus Julie

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoooooiii :P;)

welkom

als je straks lerares bent en de kinderen vragen wat jij vroeger hebt gedaan, kun je een stukje dvd laten zien............ :D

maar zo te zien ben je dus een creatief persoon :D is altijd leuk natuurlijk.

edit: Ik dacht al waar ken ik die naam van, Miss Juul, maar is dat niet je cu2?

edit 2: heb net gezien dat mijn vermoeden het klopt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoooooiii :P;)

welkom

als je straks lerares bent en de kinderen vragen wat jij vroeger hebt gedaan, kun je een stukje dvd laten zien............ :D

maar zo te zien ben je dus een creatief persoon :D is altijd leuk natuurlijk.

edit: Ik dacht al waar ken ik die naam van, Miss Juul, maar is dat niet je cu2?

edit 2: heb net gezien dat mijn vermoeden het klopt :P

edit: ow was jij dat figuur dat ik die cu2 had gegeven een half jaar geleden?:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

edit: ow was jij dat figuur dat ik die cu2 had gegeven een half jaar geleden?:P

jaa, ik mocht toen nog niets vertellen tegen iemanden daar heb ik me dan ook aan gehouden ;)

ik moest kijken of die foto van haar site leek op een screenshot van b&A :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...