Ga naar inhoud

Een shocktoestand!


Aanbevolen berichten

De Huilende Professor *professor* , wordt door dezelfde acteur gespeeld als de baron *baron* ;).

Voordat ze nog erger in een shock komt, zal ik dit maar eens melden om het een en ander te verduidelijken. De Huilende Professor is niet Adriaan, maar Paul van Gorcum, de man die meestal voor de baron speelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Voordat ze nog erger in een shock komt, zal ik dit maar eens melden om het een en ander te verduidelijken. De Huilende Professor is niet Adriaan, maar Paul van Gorcum, de man die meestal voor de baron speelt.

Daarom gebruikte ik het icoontje van de Paul-baron :P.

Trouwens julian, je kunt eigenlijk wel raden dat het Douwe is, maar hij wordt niet ontmaskerd ;), maar ze worden wel beide gespeeld door Jaap Stobbe (dat bedoelde je geloof ik ook).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Trouwens julian, je kunt eigenlijk wel raden dat het Douwe is, maar hij wordt niet ontmaskerd ;), maar ze worden wel beide gespeeld door Jaap Stobbe (dat bedoelde je geloof ik ook).

Maar dan nog, het hoort eigenlijk gewoon bij het verhaal. Het is zo verzonnen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

oja, op wonderers site kan je lezen wie door wie wordt gespeeld...

Paul van Gorcum = Baron (Stad, Kroon, Europa, Amerika), Diamantair (diamant :P ), Professor

Aad van Toor = Adriaan, Baron (schatkaart)

Bas van Toor = Bassie, Japie (schatkaart, kroon, stad, europa, amerika)

B2 (sleutel en diamant) is de broer van B2 (schatkaart, kroon, stad)

Politieagent uit plaaggeest = B1 = Wim Sillebee (of zo :? )

verder niet echt he ;)

ja ok, douwe = plaaggeest maar dat leek me duidelijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...