Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik maak ff een nieuw topic, want ik heb een vraag aan iemand die veel van GSM's afweet of ja... een beetje is ook goed, maar dit topic kan blijven voor andere dingen in die trend, vandaar dat ik hem niet bij 'vragen' heb gezet:

U neemt een Vodafone 150 abonnement voor 1 jaar zonder toestel. U betaalt geen aansluitkosten. U betaalt wel iedere maand aan Vodafone €23,50 maar krijgt van ONS een cashback waardoor u omgerekend maar € 0,10 per maand betaalt.

Uw kosten voor het abonnement van 1 jaar zijn dan:

12 maanden à 23,50 = 282

U krijgt van ons € 280,80 retour. Hierdoor betaalt u gemiddeld (282-280,80=1,20. 1,20/12=) € 0,10 per maand.

U betaalt geen verzendkosten. € 280,80 wordt ongeveer 2 maanden na aansluiting op uw rekening gestort

Dit is dan zonder telefoon... Is dit te vertrouwen?

het is namelijk wel erg frappant, 0,10 per maand

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou er ook niet intrappen. De acties lijken vaak erg mooi.

Zo kocht ik 2 jaar geleden een telefoon met abonnement via internet.

Het leek een mooie aanbieding maar na 2 jaar werden de kosten 2 keer zoveel.. Inderdaad het is beter om een telefoon in de winkel te kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou er ook niet intrappen. De acties lijken vaak erg mooi.

Zo kocht ik 2 jaar geleden een telefoon met abonnement via internet.

Het leek een mooie aanbieding maar na 2 jaar werden de kosten 2 keer zoveel.. Inderdaad het is beter om een telefoon in de winkel te kopen.

okay, maar zoiets zouden ze toch erbij moeten zetten dan in het contract...

De plaatselijke dealer die heeft dit soort aanbiedingen niet, die verkopen alleen met GSM erbij, maar die heb ik wel een goede, vandaar...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

okay, maar zoiets zouden ze toch erbij moeten zetten dan in het contract...

De plaatselijke dealer die heeft dit soort aanbiedingen niet, die verkopen alleen met GSM erbij, maar die heb ik wel een goede, vandaar...

ze hebben hele slimme trucjes en ellenlange contracten zodat je aan het eind niet meer weet wat je in het begin hebt getekend, pas er mee op!

Ik zou gewoon voor pre-paid gaan en niet teveel bellen ;)

ik red het met 10 euro in de maand maximaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb al 5 keer wat besteld bij gsmstunter.nl en bij deze en ook bij andere shops op internet met dit soort aanbiedingen ging het altijd goed. :)

Prepaid bellen is vergeleken met deze aanbiedingen echt overbodig en ook heel duur zelfs.

Kijk als je meer over dit soort acties wilt weten eens op http://www.telecomvergelijker.nl en als je echt nog helemaal niet weet hoe dit allemaal werkt begin dan linksboven bij TelecomVergelijker voor beginners.

Ik heb op deze manier al 7 gratis abonnementen lopen (soms zonder belminuten maar wel met toestel) en het werkt echt prima ^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...