Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben op zoek naar de dvd covers:

- Sanfrancisco

- Wilde Westen

- Florida

- Curacao

Wie kan me helpen ? *b2oud*

Moet je de DVD kopen, denk ik... of wat wil je? Weten hoe ze eruit zien? Check de Adriaan homepage. Staan ze vast wel ergens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar wat wil je er dan mee? Als je ze nodig hebt omdat je illegale kopieen op DVD hebt en je er een mooi hoesje omheen wil hebben, moet ik je namelijk teleurstellen. Dat mag niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En bovendien zijn de dvd's EN niet duur, en is de beeldkwaliteit, zekr voor Amerika echt fantastisch, dus zeker een aanschaf waard! En je kunt ook de 2 delige versie halen he, heb je op 2 dvd's de hele Amerika serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En bovendien zijn de dvd's EN niet duur, en is de beeldkwaliteit, zekr voor Amerika echt fantastisch, dus zeker een aanschaf waard! En je kunt ook de 2 delige versie halen he, heb je op 2 dvd's de hele Amerika serie.

Ik vind het beeld bij Amerika eerlijk gezegd slecht. Je ziet telkens videostrepen in beeld, en het bewegende beeld veranderd..sorry, maar kan iemand die dit snapt, me uitleggen hoe ik het moet zeggen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het beeld bij Amerika eerlijk gezegd slecht. Je ziet telkens videostrepen in beeld, en het bewegende beeld veranderd..sorry, maar kan iemand die dit snapt, me uitleggen hoe ik het moet zeggen?

Als je het gewoon op een 100 Herz tv kijkt is het vlijmscherp beeld voor een B&A serie. Als je het met PowerDVD/WinDVD op je pc kijkt is de kwaliteit inderdaad relatief belabberd (zeker als je > 1280 x 1024 resolutie draait), dus het hangt af van je medium.

Overigens hoort deze discussie niet thuis in dit topic. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je het gewoon op een 100 Herz tv kijkt is het vlijmscherp beeld voor een B&A serie. Als je het met PowerDVD/WinDVD op je pc kijkt is de kwaliteit inderdaad relatief belabberd (zeker als je > 1280 x 1024 resolutie draait), dus het hangt af van je medium.

Overigens hoort deze discussie niet thuis in dit topic. ;)

Ja, daar heb jij weer gelijk in. Stop met mijn discussie, en weer door met de covers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo,

Ik ben op zoek naar de dvd covers:

- Sanfrancisco

- Wilde Westen

- Florida

- Curacao

Wie kan me helpen ? *b2oud*

De dvd-covers die jij zoekt zijn op videoband verkrijgbaar bij Bart Smit (2,00 euro per videoband). Deze zijn bijna dezelfde hoezen als die van de dvd's. Of als je kans wilt maken om 1 van die dvd's te winnen, kan je meedoen aan de wedstrijd op de Adriaan Homepage (http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html), waar ook onderaan nog eens die dvd-hoezen staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...