Ga naar inhoud

[centraal] Darts!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

en toen was het 3-2 :N

Nou ja, West is wel leuker om naar te kijken als hij speelt ;)

Hofstra zal nooit wat winnen, want hij is gewoon zelfingenomen en vreselijk slordig op sommige momenten. :r

En ja, Tony West is toch wel meer de bom! 8-)

Weer een mooie wedstrijd, nu meteen Komula vs. Wagner. Ik moet nu toch de kant van Siley (Komula) kiezen ;)

Sorry, maar ik kies voor Wagner. ;) Als hij verliest, maakt hij geen salto en die wil ik altijd zo graag zien! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Handig als je iets antwoordt twice ;)

en nu opeens wordt de wedstrijd onderbroken :( zeker niet genoeg kijkers gisteren tijdens de uitloop...

volgens mij hoorde ik die #$%#^ Kraay jr. zeggen dat het vanavond pas verder gaat :?

Nou we zullen zien... ik wil verder kijken :(

ik was sprakeloos :P

jaa dat heb je altijd bij die commerciele zenders, ik denk idd dat het pas rond 2000 weer door gaat, en die teletekst bij sbs loopt ook niet echt bij

Link naar bericht
Delen op andere sites
19.25u gaat het verder, dan eerst $%^ Krray jr. en hopelijk ook DE HANKEYS ;)

haha de hankeys, zeker slecht

overigens kan DJ hier wel helemaal zijn hard kwijt

misschien kunnen we onder de forumleden wel eens een toernooitje houden, ikzelf zal graag meedoen, kben vorig jaar winnaar geworden van het Gôôls Dartstoernooi (in Goirle) maar sindsdien geen pijl meer vastgehad, maar ja, als ik een beetje oefen kan ik nog wel partij zijn voor iemand :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
misschien kunnen we onder de forumleden wel eens een toernooitje houden

Dat zou best wel cool zijn. :9~

En dan niet met B&A pijlen en een B&A dartbord. ;)

Alhoewel, pijltje mikken op de kop van de Baron. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan er geen moer van, ik ben aan het oefenen ;)

Misschien wil ik wat zwaardere darts ... nog even dooroefenen voor ik meedoe en dan nog ben ik softtip gewend, dus zal ik ook moeten oefenen met normale pijlen ;)

toch even de tips nagaan op http://www.barney.nl

daarbij natuurlijk nagaan: hoe gooi ik, hard/zacht, snel/langzaam, etc etc etc

ik gooi vrij langzaam (lekker irritant voor de tegenstander al ben ik geen andy fordham :P) en ook niet bepaald hard. Ik gooi met redelijk lange pijlen van 23 gram... Gaat wel lekker... Gwoon een zwarte fligt, lekker naturel

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou best wel cool zijn. :9~

En dan niet met B&A pijlen en een B&A dartbord. ;)

Alhoewel, pijltje mikken op de kop van de Baron. :P

ja hahaha eindelijk eens een keer zonder die 2 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu Hankey tegen Kuczynski, tja dan maar voor Hankey alhoewel niet mijn favoriet... ;)

ik vind hankey wel een mooi figuur, maakt er echt wat van met zijn opkomst en heeft ook echt bepaalde eigenschappen...

type van barneveld ligt mij totaal niet, maar ja, het is een nederlander he...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik vind hankey wel een mooi figuur, maakt er echt wat van met zijn opkomst en heeft ook echt bepaalde eigenschappen...

type van barneveld ligt mij totaal niet, maar ja, het is een nederlander he...

wat dat betreft is Stompe ook veel leuker vind ik, hij scheldt lekker op alles en vooral zichzelf en maakt er meer een grappig spelletje van.

Ok Hankey is wel ok maar zeker niet een van mijn favorieten. Ik zie liever een Adams, Komula, West of Tony David om maar een paar niet-Nederlanders te noemen.

Mervyn King kan me helemaal gestolen worden, maar die heeft het bij Nederlanders toch al verbruikt, was vorig jaar geloof ik, dat hij dacht dat het bord niet op de juiste afstand hing van de hockey.

haha wat een lange posts ik denk even een paar posts terug dat ik mijn hart kan luchten hier :P tja, het is niet iets waar ik verstand van heb of goed in ben (darts dus) maar ik vind het echt leuk :D en dat is ook pas sinds lakeside 2004 en pas echt vanaf de Bavaria WDT 2004 ;) Zo zie je maar hoe het kan veranderen. Zeker in het begin toen Barney in het nieuws kwam omdat hij had gewonnen dacht ik: DOE NORMAAL! Nu kijk ik zelf ook altijd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ook deze vond ik prachtig, die Kuczynski heeft wel stijl! Heel mooi! Korte darts heeft hij ook en Hankey speelde eindelijk (weer) met stijl!

Verdiende overwinning, maar we moeten Kuczynski niet onderschatten, die kannog groot worden!

Straks ook de Hankeys (de Ted Hankey mini-real-life-soap) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
wat dat betreft is Stompe ook veel leuker vind ik, hij scheldt lekker op alles en vooral zichzelf en maakt er meer een grappig spelletje van.

Ok Hankey is wel ok maar zeker niet een van mijn favorieten. Ik zie liever een Adams, Komula, West of Tony David om maar een paar niet-Nederlanders te noemen.

Mervyn King kan me helemaal gestolen worden, maar die heeft het bij Nederlanders toch al verbruikt, was vorig jaar geloof ik, dat hij dacht dat het bord niet op de juiste afstand hing van de hockey.

haha wat een lange posts ik denk even een paar posts terug dat ik mijn hart kan luchten hier :P tja, het is niet iets waar ik verstand van heb of goed in ben (darts dus) maar ik vind het echt leuk :D en dat is ook pas sinds lakeside 2004 en pas echt vanaf de Bavaria WDT 2004 ;) Zo zie je maar hoe het kan veranderen. Zeker in het begin toen Barney in het nieuws kwam omdat hij had gewonnen dacht ik: DOE NORMAAL! Nu kijk ik zelf ook altijd ;)

Stompé is inderdaad een wereldgozer in tegenstelling tot Van Barneveld.

Let maar op, het halve land staat aan de kant van Lucifer mocht het ooit tot een confratie komen tussen die 2. ;)

Hankey is juist wel één van MIJN favorieten. Keigave opkomst, gooit zalig soepel, die 180'ers vliegen

erin alsof er magneten in dat bord zitten. Soms vind ik het zelfs nog makkelijker gaan dan bij Barney. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een krankzinnige partij was dat, West-Hofstra. :{ Had die Fries gewoon motten winnen...

Wolfie heeft wel gewonnen :) en Hankey ook, heb alleen de eerste 2 sets gezien en hij speelde echt heel goed. Misschien wel een man die het Barney nog lastig kan gaan maken (al heb ik voor de rest niet veel van wedstrijden en de rest van zijn eigen wedstrijd niet gezien)...

Link naar bericht
Delen op andere sites

En Wagner wint van Komula na een zinderende partij! *O*

*wat zijn die koelkasten stil! wat zijn die koelkasten stil!* :P

Maar waarom maakt hij nou geen salto? :(

Of misschien deed hij het wel, maar schakelen ze weer vroegtijdig over naar die kraaijkip junior! :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog niet zo heel veel mensen hebben het darts op SBS 6 ontdekt, geloof ik. Hier de kijkcijfers:

SBS 6 (Lakeside World Professional Darts Championship 2005)

Maandag 3 januari 2005:

14:26 uur: 290.000 kijkers

19:57 uur: 1.114.000 kijkers

23:14 uur: 752.000 kijkers

Andere kijkcijfers voor het darts op SBS 6 deze week:

Zaterdag 1 januari 2005:

13:55 uur: 458.000 kijkers

19:24 uur: 571.000 kijkers

23:16 uur: 328.000 kijkers

Zondag 2 januari 2005:

14:25 uur: 511.000 kijkers

19:24 uur: 492.000 kijkers

22:50 uur: 400.000 kijkers

Maandag 3 januari 2005:

14:26 uur: 290.000 kijkers

19:57 uur: 1.114.000 kijkers

23:14 uur: 752.000 kijkers

Dat is altijd nog beter dan het WK in Purfleet op RTL 5:

RTL 5 (PDC Ladbrokes.com World Darts Championship 2004/2005)

Maandag 3 januari 2005:

20:29 uur: 109.000 kijkers (finale)

23:57 uur: 92.000 kijkers (finale)

Andere kijkcijfers van RTL 5 afgelopen week:

Dinsdag 28 december 2004:

20:29 uur: 278.000 kijkers

23:53 uur: 222.000 kijkers

Woensdag 29 december 2004:

20:30 uur: 285.000 kijkers

Donderdag 30 december 2004:

20:29 uur: 344.000 kijkers

Vrijdag 31 december 2004:

18:18 uur: 216.000 kijkers

Zaterdag 1 januari 2005:

20:31 uur: 192.000 kijkers

23:59 uur: 233.000 kijkers

Zondag 2 januari 2005:

20:34 uur: 179.000 kijkers

22:07 uur: 266.000 kijkers

00:03 uur: 213.000 kijkers

Maandag 3 januari 2005:

20:29 uur: 109.000 kijkers (finale)

23:57 uur: 92.000 kijkers (finale)

Ik zal hier komende week ook de andere kijkcijfers plaatsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

rtl5 is een kutzender, ze onderbreken wedstrijden als het niet moet, 3x per uur reclame wat er ook te zien is, het commentaar is slecht, het beeld is matis en het geluid is niet om aan te horen.

vandaar ;)

bovendien kent iedereen Barney en niet iedereen weet wie Taylor is ;)

is gewoonweg minder populair

Link naar bericht
Delen op andere sites
rtl5 is een kutzender, ze onderbreken wedstrijden als het niet moet, 3x per uur reclame wat er ook te zien is, het commentaar is slecht, het beeld is matis en het geluid is niet om aan te horen.

vandaar ;)

bovendien kent iedereen Barney en niet iedereen weet wie Taylor is ;)

is gewoonweg minder populair

Klopt. Nu ook weer. We zitten midden in de partij Wayne Mardle - Mark Dudbridge (halve finale) en dan komt er zomaar reclame.

Het is op RTL 5 trouwens niet eens live! Op internet staat er een andere live score vermeld dan dat er op TV te zien is

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt. Nu ook weer. We zitten midden in de partij Wayne Mardle - Mark Dudbridge (halve finale) en dan komt er zomaar reclame.

Het is op RTL 5 trouwens niet eens live! Op internet staat er een andere live score vermeld dan dat er op TV te zien is

Ze doen na elke set reclame. Echt stom. 8)7

Wel lekker genieten van Mardle. *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sjonge, jonge zeg... Henderson - Bunting gaat ook niet van harte... Ze gooien een ongelooflijk laag gemiddelde, onder hun niveau, en ze kunnen de dubbles echt niet vinden... :N Maar ja, dat maakt 't toch nog een beetje spannend... Tada... *O* Henderson heeft met 3-0 gewonnen van Bunting... *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
rtl5 is een kutzender, ze onderbreken wedstrijden als het niet moet, 3x per uur reclame wat er ook te zien is, het commentaar is slecht, het beeld is matis en het geluid is niet om aan te horen.

vandaar ;)

bovendien kent iedereen Barney en niet iedereen weet wie Taylor is ;)

is gewoonweg minder populair

gaat meer geld in om, vandaar dat darters toch overstappen naar die andere bond. is ook iets commerciëler: muziek per set, andere soort opkomst...

Mervyn King kan me helemaal gestolen worden, maar die heeft het bij Nederlanders toch al verbruikt, was vorig jaar geloof ik, dat hij dacht dat het bord niet op de juiste afstand hing van de hockey.

mervyn king die heeft ooit met een oranje-shirt gegooid op de embassy 2002 geloof ik, waardoor alle nederlanders lovend waren over die man. Vorig jaar lakeside, eerste ronde, tegen rick hofstra ging het volgens mij over de hoogte van het bord... Toen werd rick uit zijn concentratie gehaald en haalde hij daardoor, zoals wij dat zeggen, niet de 2e ronde :P

Owja jij zegt hockey, maar dat is toch okkie :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Altijd leuk dat darts, maar ik vraag me al tijden af waar die ene geweldige speler is gebleven namelijk Ronny Baxter? Zo oud was die toch niet dat ie al gestopt is, of is zo slecht geworden? Ik ben ook wel erg benieuwd hoe ver coltrui Stompe zal komen. Hopelijk wint Barney alles en zijn er dit jaar geen bijzondere sportprestaties en krijgt ie eindelijk een nominatie voor sportman van het jaar dat zou ik hem wel gunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Altijd leuk dat darts, maar ik vraag me al tijden af waar die ene geweldige speler is gebleven namelijk Ronny Baxter? Zo oud was die toch niet dat ie al gestopt is, of is zo slecht geworden? Ik ben ook wel erg benieuwd hoe ver coltrui Stompe zal komen. Hopelijk wint Barney alles en zijn er dit jaar geen bijzondere sportprestaties en krijgt ie eindelijk een nominatie voor sportman van het jaar dat zou ik hem wel gunnen.

Ronnie Baxter speelt als lange tijd bij die andere dartsbond: PDC Ladbrokes.com World Darts Championship.

Dat wordt nu op RTL 5 uitgezonden, vandaag finale) Baxter werd in de ¼ finale uitgeschakeld. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kantele is wel een onbekende. Ik geloof dat ik hem wel eens eerder ben tegengekomen, ergens op een toernooi.

Trouwens: wel leuk zo'n "live-scorebord" in dit topic. Zouden we bij meer sporten moeten doen... :X

Trouwens (2):

Laatst aangepast door djkoelkast op Ma 03 Jan 2005, 02:49 pm, in toaal 47 keer bewerkt

47 keer bewerkt?! Wow! Da's toch een record denk ik zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien overbodig te zeggen maar deze partij mag voor O'Shea zijn.

Hij ligt nu al voor ook, ga zo door Tony :D

Nou, nu tevreden? Toch nog een Fin in de twee ronde. ;)

En als ik hem zo eens goed bekijk, is het net zo'n stijve droogkloot. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

haha ja is zeker een record en ik blijf hem aanvullen elke keer ;)

heel mooie wedstrijd, maar toch heel slordig gespeeld van O'Shea in het begin! Daarna kreeg hij amper nog een kans en zelfs die kleine kansjes benutte hij niet.

Niet dat de Fin super speelde, maar hij pakte wel de kansen!

edit: tot zo ver live dat ik het bijwerk op basis van de SBS gegevens, soms worden wedstrijden al gespeeld maar nog niet uitgezonden

Link naar bericht
Delen op andere sites
O} het is gewoon he-le-maal stil tijdens het gooien, dat doen ze normaal ook niet, zitten ze er gewoon doorheen te kleppen en hoor dat geschreeuw!

Warren - King, dat moet een mooie wedstrijd worden!

't Is ook een hele mooie partij. Ik waardeer het respect en het enthousiasme van het publiek ook wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laatste 1e ronde van deze middag.

Vanavond de laatste 1e ronde.

2 niet zo bekende spelers, trek ik geen partij voor 1, we zullen zien.

Alleen WEER een Tony? :P pfff

oh die Tony ken ik wel, die mag verliezen, wat een vre-se-lij-ke muziek! Muziek zegt een hoop over de persoon die het heeft uitgezocht. Dit liedje, naja voor zover het muziek is, hoef ik niet meer te horen. We gaan voor The Wizard!

yuck Martin doet elke keer zijn mond open bij het gooien, een van die dames doet dat ook. stoor ik me aan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...