Ga naar inhoud

Het boek van Adriaan


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
is het al bekend wanneer de autobiografie van aad uitkomt?

ik zit er echt op te wachten.

ik koop het direct als het er is!

Ga er maar van uit dat als er IETS bekend wordt, je het hier zal lezen. Dus het antwoord is: neen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het wordt wel een dik boek.. Nou ja kan je ook dik lang genieten!!

precies, hoop dat ie uit is voor de zomervakantie, dan neem ik em mee op vakantie, heerlijk lekker lui lezen uit een super boek, weet zeker dat ie goed gaat worden :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
ik ben erg benieuwd waar jij dat op baseerd.

Op hoop en dat Bas steeds verkondigt dat 'ie voor de rest toch alleen maar op z'n achterste bij 't zwembad zit? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op de site van Adriaan staat anders wel een vraag over dat boek.

Op deze vraag beantwoord Adriaan dat hij verwacht dat hij het boek voor de vakantie af heeft.. ??? Maar voor welke vakantie??

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de site van Adriaan staat anders wel een vraag over dat boek.

Op deze vraag beantwoord Adriaan dat hij verwacht dat hij het boek voor de vakantie af heeft.. ??? Maar voor welke vakantie??

en van wanneer is die vraag? er kan vanalles tussen gekomen zijn. Ik heb zo het idee dat Aad lekker van zijn vrije tijd aan het genieten is :D^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

en van wanneer is die vraag? er kan vanalles tussen gekomen zijn. Ik heb zo het idee dat Aad lekker van zijn vrije tijd aan het genieten is :D^O^

Ik meen me te herinneren dat hij het boek wil eindigen met dat ie clean is. En aangezien dat vijf jaar duurt...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik meen me te herinneren dat hij het boek wil eindigen met dat ie clean is. En aangezien dat vijf jaar duurt...

Whahaha, dat klinkt net alsof hij jaren stijf onder de coke heeft gezeten... Maar ik snap wat je bedoelt! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...