Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

we zaten laatst met wat vrienden te discuseren hoe dat spannende liedje gaat als de boeven in beeld komen .. kan iemand me hiermee helpen dmv een site waar ik ze kan beluisteren ofzo. we konden alleen nog herrineren dat er hoge tonen door heen schoten ozzow ik hoop dat jullie ons kunnen helpen 8)7 *bas* + *adriaan* = ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
we zaten laatst met wat vrienden te discuseren hoe dat spannende liedje gaat als de boeven in beeld komen .. kan iemand me hiermee helpen dmv een site waar ik ze kan beluisteren ofzo. we konden alleen nog herrineren dat er hoge tonen door heen schoten ozzow ik hoop dat jullie ons kunnen helpen 8)7 *bas* + *adriaan* = ^O^

Waarschijnlijk bedoel je Dreigende bellen, je kan ze beluisteren op de Adriaan homepage http://www.adriaan-homepage.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
:{ heb al bijna geen geld :P haha en dan voor 1 zo'n ding een cd te kopen .. beetje te overdreven vind ik maarjah .. ach staat ding niet meer ergends op een site ozzow O}

Aad & Bert hebben heel veel moeite, geld en tijd in deze cd gestopt, zodra ik ook maar ergens de nummer online zie heeft de eigenaar van die site een groot probleem!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aad & Bert hebben heel veel moeite, geld en tijd in deze cd gestopt, zodra ik ook maar ergens de nummer online zie heeft de eigenaar van die site een groot probleem!

- post weg, waarschuwing, ik heb al gewaarschuwd in dit topic! -

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...