Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vergeef me als dit onderwerp al een keer aangesneden is, maar ik ben hier ook pas sinds vandaag.

Er is een korte aflevering geweest dat B&A een circusprogramma presenteren. Andre Dulord(?) is net op geweest en B&A komen de piste in en zeggen:

*bas* Zal ik jullie eens een geheimpje verklappen... Die gochelaar he, dat is mijn broer.

*adriaan* Hoe kom je daar nu bij, die gochelaar is mijn broer

*bas* Mijn broer

*adriaan* Mijn broer

Dit gaat zo een paar keer, voordat Andre de piste in komt en zegd:

:) Jongens, jongens, nou geen ruzie maken. Dames en heren, mag ik u voorstellen, mijn broers, Bassie en Adriaan

*adriaan* *bas* Onze broer, Andre Dulord(?)

Nou zal dat echt wel waar zijn, maar waarom wordt Andre in latere series niet meer genoemd? Wat is het leeftijdsverschil tussen Aad en Andre (Ze lijken wel heel erg op elkaar). Ik dacht vroeger namenlijk altijd dat het een tweeling was.

Maar ook op de officiele website ben ik z'n naam nog niet tegen gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe het precies zit, weet ik niet, maar een tijd terug stond in de Prive of Story dat hij een wietplantage had in het huis van hun moeder (het zijn halfbroers trouwens).

Ze hebben een beetje ruzie dus. Ik weet alleen niet of dat al sinds de Diamant speelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze hebben een beetje ruzie dus. Ik weet alleen niet of dat al sinds de Diamant speelt.

Waarschijnlijk niet. André werkte jaren later nog steeds mee aan de Lachspektakelshow; ik heb hem daar nog verschillende keren zien optreden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kappen met de slowchat.

Ik denk niet dat je echt een antwoord krijgt, omdat het heel diep in de persoonlijke sfeer ligt, en daar hebben ze het liever niet over.

Als hij nog heeft meegewerkt aan de lachspektakelshows, zal er geen rol voor hem zijn geweest in de tussenliggende producties, en later speelde die wietplantage natuurlijk een rol.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen Bassie & Adriaan aangaven dat ze gingen stoppen waren ze te gast in het TV programma B&W. (Die uitzending heb ik ook opgenomen)

Daarin vertelden ze dat ze al lange tijd geen contact meer hebben met Andre en dat er vele dingen gebeurd zijn. Toen gaven ze ook aan dat ze het er liever niet over hebben en dat het vooral bij Adriaan heel diep zat. Hij had er zelfs slapeloze nachten van zei hij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...