Ga naar inhoud

Nederland 1/2/3; Propaganda?


Aanbevolen berichten

Altijd als ik naar Nederland 1/2/3 kijk zie ik vooral programma's met linkse propaganda. Programma's waarin wordt laten zien hoe slecht junks en allochtonen het wel niet hebben. 26000 gezichten en De mensen van het vluchtelingenwerk zijn enkele voorbeelden. Ook premtime is zon heerlijk programma. Deze zenders geven erg eenzijdige informatie, je zal hier niet snel zien wat voor problemen deze groepen geven!

Het lijkt wel linkse staattelevisie hier. Het is niet goed dat ze zo partijdig zijn omdat ze grotendeels door het gemeenschapsgeld worden gefinancieerd, iets wat ik helemaal al belachelijk vind.

Ik maak mij hier grote zorgen om vooral omdat propaganda het machtigste wapen is dat er is.

Wat vinden jullie moet de publieke omroep worden afgeschaft (of een kanaal weg) of moet het zo blijven zoals het nu is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

En ik maar denken dat het niet zo erg is als in Amerika... hoewel het daar voornamelijke rechtse propaganda is.

Tja. Politieke Correctheid dringt overal in door. Het is not done om minderheden als allochtonen als probleemgroepen aan te merken (hoewel ze er met homo's een stuk minder moeite mee hebben :()

De publieke omroep gaat toch op de schop binnenkort, dus we zullen wel zien hoe het daarna gaat, toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

NPS moet blijven (die gaan ze schrappen). De EO en NMO moeten verdwijnen.

Dat is mijn idee ervan, verder boeit het me echt niet of ze politiek links, rechts, voor of achter zitten. Lekker belangrijk.

Ik heb geen problemen met NL 1,2,3

tenminste niet zo veel reclame, eens een film aan één stuk zien, heerlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het niet correct dat de publieke zender, waar de belastingbetaler voor betaalt eenzijdige informatie en opinies geeft. Laat dan meer debatten zien met uiteenlopende meningen zodat de kijker meer een eigen mening kan vormen. Maar voor rechts is er sowieso geen plek op de publieke netten.

Maar niet alleen Nederland 1/2/3 zijn vooral eenzijdig eigenlijk alle media zijn dat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
NPS moet blijven (die gaan ze schrappen). De EO en NMO moeten verdwijnen.

Dat is mijn idee ervan, verder boeit het me echt niet of ze politiek links, rechts, voor of achter zitten. Lekker belangrijk.

Ik heb geen problemen met NL 1,2,3

tenminste niet zo veel reclame, eens een film aan één stuk zien, heerlijk.

Helemaal mee eens, NPS moet blijven die maken veel betere en interessantere programma's dan bijv. EO en NMO.

Ik heb er verder geen last van de het een beetje links of rechts, zolang het maar niet te extreem wordt. De programma's die jij noemt ken ik verder niet dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Ik heb verder ook geen probleem met NL 1,2,3. Ik kijk nauwelijks naar de commerciëlen (kijk sowieso niet zo veel TV ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft blijft de publieke omroep zoals die nu is. Zijn we tenminste verzekerd van kwalitatieve televisie. Ik ga ook niet roepen dat bepaalde omroepen moeten verdwijnen, aangezien iedereen zich op deze manier bij een omroep kan aansluiten. Ok, er zijn programma's op de publieke omroep die wat mij betreft niet hoeven, maar dat is meer een kwestie van 'er zit een knop op je tv'.

Jammer toch dat het kabinet (lees Medy van der Laan) de laatste tijd de publieke omroep als doelwit heeft uitgekozen om even lekker een dolk in te steken. Laat ze die commerciële pulp aanpakken! Daarin is Nederland toch al veel te ver doorgeschoten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...