Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vier keer! *doet een dansje* Helaas kan ik me er bijna niks van herinneren, alleen die scene met de ballon en water...

Ik heb wel de handtekening van Bassie op mijn B&A lamp. Nou alleen die lamp nog vinden :?

Ik ben 1x geweest... In "de Wipmolen" in Alblasserdam. En ik kan me idd ook alleen dat onderdeel met die ballon en het water herinneren. Ze hadden dan (volgens mij) een soort camera na gemaakt van hout of iets degelijks, met onderin een gat. Daar konden ze dan de balon precies inleggen zodat ie bleeft liggen. En dan prikte Adriaan hem lek. Iets in die richting. En Bassie stond er uiteraard onder! *)

0w, ja... En ik kan me herinneren, of het was toen we weg gingen, of toen we aan kwamen, dat ik de vrachtwagen van de lachspektakelshow buiten zag staan... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat je nu pas dit forum hebt gevonden/ je hebt aangemeld ;).

Het forum ken ik al veel langer dan ik ben aangemeld, maar had me nog nooit aangemeld. Ik luisterde daarvoor veel naar radio.bassieenadriaan.nl. Toen ik op een gegeven moment dit forum en al die discussies eens goed doornam dacht ik.. waarom niet?

Gr, julian *adriaan* *bas*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik ben diverse keren naar hun lachspektakelshow geweest in Epe en heel lang geleden een keer in Den-Haag, maar dat kan ik me niet meer herrinneren. Ik heb nog wel op mijn slaapkamer een poster hangen met een handtekening van *bas* . Hij deelde toen handtekeningen uit in de pauze. Maar bij die voorstellingen in Epe deed ie dat niet meer.

Ik ben daar samen met mijn broertje geweest en na de voorstelling hebben we bij de zijdeur van de sporthal staan wachten tot ze naar buiten kwamen. Adriaan kwam ongeveer een half uur na de voorstelling naar buiten met een sigaar in zijn mond. We hebben toen snel een foto gemaakt. Toen hij weg was kwam ongeveer een half uur later Bassie naar buiten. *adriaan* kwam door de zijingang naar buiten en *bas* door de gewone uitgang waar ook het publiek naar buiten is gegaan.

Maar het was wel tof dat ook even mee te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben diverse keren naar hun lachspektakelshow geweest in Epe en heel lang geleden een keer in Den-Haag, maar dat kan ik me niet meer herrinneren. Ik heb nog wel op mijn slaapkamer een poster hangen met een handtekening van *bas* . Hij deelde toen handtekeningen uit in de pauze. Maar bij die voorstellingen in Epe deed ie dat niet meer.

Ik ben daar samen met mijn broertje geweest en na de voorstelling hebben we bij de zijdeur van de sporthal staan wachten tot ze naar buiten kwamen. Adriaan kwam ongeveer een half uur na de voorstelling naar buiten met een sigaar in zijn mond. We hebben toen snel een foto gemaakt. Toen hij weg was kwam ongeveer een half uur later Bassie naar buiten. *adriaan* kwam door de zijingang naar buiten en *bas* door de gewone uitgang waar ook het publiek naar buiten is gegaan.

Maar het was wel tof dat ook even mee te maken.

drommels drommels en nog eens drommels, woont jouw huis in Epe? Ik ben 2x naar B&A in de PWA hal geweest... Alleen vond het toen stom om naar ze toe te gaan om een handtekening te halen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...