Ga naar inhoud

Brief naar Aad Klaris/Adrina Produkties


Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond nog naar de Schatkaart gekeken en vind het echt tijd dat het achtervolgingsnummer (naast Magnetic Fields van Jean Michel Jarre) en andere nog niet bekende muziek binnen deze serie moet worden opgezocht.

Ik zal Aad Klaris een brief schrijven want hij was in die periode bezig met de muziek etc.

Mocht dit niet lukken, dan iemand binnen het produktiebedrijf van Bassie en Adriaan.

Wens me succes! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb aad klaris destijds nog gebeld over de muziek.

ik liet hem een paar onbekende fragmentjes horen maar hij herkende het niet

hij componeerde ook alleen allerlei stukjes muziek voor de serie en was dus niet aanwezig bij de keuze van de 'onbekende' fragmentjes van andere componisten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb vanavond nog naar de Schatkaart gekeken en vind het echt tijd dat het achtervolgingsnummer (naast Magnetic Fields van Jean Michel Jarre) en andere nog niet bekende muziek binnen deze serie moet worden opgezocht.

Ik zal Aad Klaris een brief schrijven want hij was in die periode bezig met de muziek etc.

Mocht dit niet lukken, dan iemand binnen het produktiebedrijf van Bassie en Adriaan.

Wens me succes! :)

Brieven schrijven is prima, als je ze maar met je eigen naam ondertekent. Brieven vanuit het forum zijn verboden.

Verder zou ik hier aan toe willen voegen dat de kans klein is dat je bij Aad Klaris, Bassie prod. en Adrina prod. wat gaat vinden, uberhaubt te woord gestaan word.

Wij hebben dit al enkele keren geprobeerd, maar Aad Klaris, Bassie prod. en Adrina prod. weten alledrie niet welke muziek wij willen hebben. De zoektocht ligt momenteel een beetje stil. Inmiddels hebben we al 99% van de muziek gevonden. Kijk eerst eens op http://muziek.clownenacrobaat.nl

Maar toch rest mij te zeggen, succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

De schatkaart 'onbekende' muziek is 100% zeker niet van Klaris, dit is bestaande (soms ook rechtenvrije) muziek.

Ik ben er nog steeds mee bezig alles te achterhalen maar er zijn ook platen van Spaanse komaf gebruikt van rond 1968, daar is niet makkelijk aan te komen.

De zoektocht staat echt niet stil ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Het is een leuk plan, al denk ik inderdaad niet dat Klaris zal reageren. Dat heeft hij immers ook niet gedaan toen Heidbuurt hem een brief schreef. Bellen zal je denk ik ook niet veel verder helpen, dat heeft Maikotjuh inderdaad al gedaan, net als ikzelf. Hoe aardig de man ook is, de muziek herkent ie niet meer. Wel een goed initiatief.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is een leuk plan, al denk ik inderdaad niet dat Klaris zal reageren. Dat heeft hij immers ook niet gedaan toen Heidbuurt hem een brief schreef. Bellen zal je denk ik ook niet veel verder helpen, dat heeft Maikotjuh inderdaad al gedaan, net als ikzelf. Hoe aardig de man ook is, de muziek herkent ie niet meer. Wel een goed initiatief.

[offtopic]

Nu we hier toch allemaal zijn, ik herinner me een oude afspraak om bij de goede man eens langs te gaan. O-)

[/oggtopic]

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

[offtopic]

Nu we hier toch allemaal zijn, ik herinner me een oude afspraak om bij de goede man eens langs te gaan. O-)

[/offtopic]

OFFTOPIC: even deze reactie. Idd, dat staat mij ook nog goed bij, maar het is toch alweer een tijdje geleden. Toen waren we nog allemaal moderator en intensiever met het Forum bezig en toen konden we al geen gaatje vinden, dan denk ik dat het nu nog moeilijker gaat worden.

PS: al was de propagandaposter geweldig. _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...