Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb niet echt een idee hoe lang je dit soort dingen van te voren moet plannen, dus ik begin maar vast.

Het lijkt me leuk om een keer een bijeenkomst te houden met de Acrobatavieren. Eens kijken wie er achter de lettertjes en smilies op het forum zit, lekker ouwehoeren over onze gezamelijke passie, je kent het wel. Ik had een paar ideeen.

-Bij iemand thuis DVDs kijken. Leuk, maar wie heeft er een groot huis?

-rcp123nl speelt in een band die wel eens in de ierse pub in Vlaardingen optreedt. Dat zijn de buren van Bassie. Misschien kunnen we Bassie zo ver krijgen dat ie ook komt. 8 mei is het eerstvolgende optreden daar.

-We wachten op Hellendoorn en gaan met z'n allen naar de B&A tentoonstelling.

-We gaan met een groep naar een magicland voorstelling

-We wachten tot de film wordt opgenomen en hebben voornamelijk geen tijd om met elkaar te praten en te lachen omdat dat hard werken is.

Andere ideeen zijn vanzelfsprekend zeer welkom.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt me leuk om een keer een bijeenkomst te houden met de Acrobatavieren. Eens kijken wie er achter de lettertjes en smilies op het forum zit, lekker ouwehoeren over onze gezamelijke passie, je kent het wel. Ik had een paar ideeen.

-Bij iemand thuis DVDs kijken. Leuk, maar wie heeft er een groot huis?

Ik woon in Ypenburg, nieuwbouw en het eerste KLEINE huis moet daar nog gebouwd worden. Ik heb ruimte voor misschien wel 40 man. Niks opschepperigs, alleen maar een oplossing om te helpen. ;) Mijn vader zegt wel eens dat we een pony kunnen onderhouden, duz .......... :P Het idee verder is goed gevonden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
-We wachten op Hellendoorn en gaan met z'n allen naar de B&A tentoonstelling.

Dit lijkt mij ook wel leuk, dan kunnen we samen discussieren over van alles :P, maar wanneer is die tentoonstelling?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit lijkt mij ook wel leuk, dan kunnen we samen discussieren over van alles :P, maar wanneer is die tentoonstelling?

Geen idee. Volgens mij pas in het najaar, maar ik weet het echt niet.

Ik bedacht net een hele foute naam: de Acrobataviering :@

Dat grote huis van Uncle Ar is trouwens ook leuk... als ie een DVD speler heeft, tenminste ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo'n fanmeeting lijkt me wel leuk. Bij iemand thuis zou heel goed kunnen en bij de tentoonstelling moet zeker een meeting komen.

Maar waar we natuurlijk wel op moeten letten als we het bij iemand thuis doen, is de bereikbaarheid. Dus geen fanmeeting bij iemand die erg afgelegen woont.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat grote huis van Uncle Ar is trouwens ook leuk... als ie een DVD speler heeft, tenminste ;)

:( Pardon? Ik heb zelfs series van B&A op DVD, hoe vind je die? :P

Trouwens, als ik er geen had, waren we gedwongen video's te bekijken :) Kortom = AAD KLARIS! ^O^

;) Oh, en als ik afgelegen woon, sorry, ik bied me gewoon aan. Ruimte zat, in ieder geval.

Misschien een pyamafeestje organiseren voor diegenen die lang moeten reizen? :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er wel voor om iets in Hellendoorn af te spreken. Ypenburg is toch wel veel van het goede vanuit Kampen, hoewel je als B&A fan wel iets moet doen voor je fans :)

Mja, in dit tweekamerappartement hier heb je met 4 man al ruimte tekort. Dat gaat dus niet lukken verder :N

In ieder geval leuk om eens iets af te spreken :)

(trouwens, ik ben de laatste tijd niet zo actief op het forum, door afstuderen, nog een weekje)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben er wel voor om iets in Hellendoorn af te spreken. Ypenburg is toch wel veel van het goede vanuit Kampen, hoewel je als B&A fan wel iets moet doen voor je fans :)

Mja, in dit tweekamerappartement hier heb je met 4 man al ruimte tekort. Dat gaat dus niet lukken verder :N

In ieder geval leuk om eens iets af te spreken :)

(trouwens, ik ben de laatste tijd niet zo actief op het forum, door afstuderen, nog een weekje)

Kom anders allemaal naar Gent, ik kan hier zonder kostprijs aan een ruimte geraken waar we met 200 man kunnen zitten, en een projector en scherm zou ook geen probleem zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom anders allemaal naar Gent, ik kan hier zonder kostprijs aan een ruimte geraken waar we met 200 man kunnen zitten, en een projector en scherm zou ook geen probleem zijn ;)

Lijkt me ook leuk, hoewel Gent niet echt naast de deur ligt, vooral niet om op een dag te doen. Ik heb zelf hooguit ruimte voor tien man, dus een klein acrobatavierinkje kan ook bij mij (Veenendaal ligt redelijk centraal en is goed bereikbaar met openbaar vervoer en auto).

Zijn er nog meer mensen die het wel zien zitten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Lijkt me ook leuk, hoewel Gent niet echt naast de deur ligt, vooral niet om op een dag te doen. Ik heb zelf hooguit ruimte voor tien man, dus een klein acrobatavierinkje kan ook bij mij (Veenendaal ligt redelijk centraal en is goed bereikbaar met openbaar vervoer en auto).

Zijn er nog meer mensen die het wel zien zitten?

Mij lijkt het nog steeds leuk om te doen, maar ik kan jammergenoeg geen locatie regelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb wel eens dit soort dingen geregeld (forumbijeenkomsten), en het is zeker een aanrader, om de drommel!

Ervaring leert dat je dit soort dingen wel ruim vantevoren mag plannen.

Ervaring leert ook dat zo'n meeting erg leuk is, je hebt iig één gezamenlijk onderwerp waarover je het kan hebben, dus as-t gesprek stilvalt bep je gewoon weer over *bas* & *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik heb wel eens dit soort dingen geregeld (forumbijeenkomsten), en het is zeker een aanrader, om de drommel!

Ervaring leert dat je dit soort dingen wel ruim vantevoren mag plannen.

Ervaring leert ook dat zo'n meeting erg leuk is, je hebt iig één gezamenlijk onderwerp waarover je het kan hebben, dus as-t gesprek stilvalt bep je gewoon weer over *bas* & *adriaan*

Wat is dat precies, de Acrobatavieren?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lijkt me erg leuk eenfan meeting. Vooral als het bij Uncle Ar is want dat is lkkr dicht bij :P hoogstens 4km van mijn woonplaats. Reizen is wat moeilijk voor mij. :(

:D Haha, kom eens een bakkie doen zou ik zeggen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

HAHA *weekend-ov heb*

ZOals al eerder gezegd wil ik zoiets wel op poten zetten, maar t zal wsch pas na de vakanties zijn (ivm tijd om te organiseren én vakanties, dan is die weg, dan die etc etc dus dat wordt dan denk ik pas sept ofzo) Maar als personen elkaar eerder willen ontmoeten is dat natuurlijk niet verboden ;) Dus ga lekker koffie leuten met mekaar 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...