Ga naar inhoud

Hattrick - Het online voetbalspel


Aanbevolen berichten

Kennen jullie het online voetbalspel "Hattrick"? Mijn vader is er verslaafd aan, en heeft mij ook zover weten te krijgen een team aan te vragen. Ik heb nu een team aangevraagd, wat ik binnen enkele dagen zal krijgen (ik sta op een wachtlijst).

wcman.gif

Voor de mensen die Hattrick niet kennen;

Hattrick is een online voetbalspel waarbij je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met honderdduizenden tegenstanders over de hele wereld. Hattrick kost niets. Je runt je team door middel van een webbrowser. Een aantal keren per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, om trainingen in te stellen, spelers te kopen of te verkopen op de transfermarkt of gewoon om even te chatten met andere Hattrickspelers. Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je competitie kun je je kwalificeren om te promoveren naar een hogere divisie, voor het volgende seizoen van 16 weken.

Mijn vraag is: Speelt er hier iemand ook Hattrick, of lijkt het je leuk om je ook aan te melden bij Hattrick (het is tenslotte gratis), laat het hier weten. Zo zouden er tips uitgewisseld kunnen worden, er kunnen teampartners ontstaan en er kunnen oefenwedstrijden tegen elkaar gespeeld worden. Misschien is dit een leuk idee voor de voetbalfans onder ons. Neem eens een kijkje op de website van Hattrick (Klik!).

* Als dit topic niet aanslaat mag het gesloten worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Schopje: Ik heb gisteren mijn team toegewezen gekregen. Als je nog een oefenwedstrijd wil... pb me ff 8-)

Ik heb mijn team niet toegewezen gekregen omdat ik vroeger ook al een keer Hattrick heb gehad, maar dat team heb ik aan mijn vader gegeven. Ik probeerde dus een nieuw team te krijgen op hetzelfde e-mailadres, maar dat mocht niet. Op een ander e-mailaders kreeg ik hem ook niet toegewezen... Hélaas! :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...