Ga naar inhoud

Media Player in Windows verkenner


Aanbevolen berichten

Ik heb een klein probleempje. O}

Als ik via mijn windows verkenner muziek selecteer, dan krijg ik een klein media playertje in mijn verkenner. Dit is leuk en aardig, maar daardoor begint mijn muziek even te stotteren, en loopt m'n pc enkele seconden vast. Wie weet hoe ik die media player weg kan halen daar?

Hieronder een voorbeeld van wat ik bedoel:

KLIK !

P.S. Ik werk met Windows 2000...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat daarmee nog niet dat kleine mediaplayertje in de verkenner is verdwenen omdat mediaplayer en Internet Explorer allebei in Windows zitten gebakken. Ik heb hier zelf Windows XP dus ik kan het hier niet checken hoe je die mediaplayer in verkenner weg kan krijgen maar ik zal eens op zoek gaan of ik meer info kan vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat daarmee nog niet dat kleine mediaplayertje in de verkenner is verdwenen omdat mediaplayer en Internet Explorer allebei in Windows zitten gebakken. Ik heb hier zelf Windows XP dus ik kan het hier niet checken hoe je die mediaplayer in verkenner weg kan krijgen maar ik zal eens op zoek gaan of ik meer info kan vinden.

Als je winamp gebruikt, hoef je WMP niet meer te gebruiken en heb je daar dus geen last van.

Ik las trouwens explorer, dus ik dacht dat ie het over IE had, vandaar FireFox, dat is dus niet nodig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan bij Tools > Folder Options bij "Web View" "Use Windows classic folders" selecteren. Je hebt dan nergens meer links zo'n strook met zogenaamde web content, waar ook dat mediaplayertje in zit. Die is er dan dus niet meer.

Je kan ook View > Customise this folder doen en dan een template editten en dan proberen het weg te krijgen, dan geldt het alleen voor een bepaalde map. Ik weet alleen niet precies heo dat werkt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...