Ga naar inhoud

Dildo's in de supermarkt


Aanbevolen berichten

Geen enkel probleem mee, zolang het op een beetje van een hoogte staat, zodat kleine kinderen er niet mee kunnen gaan lopen.

Yeah, het staat op ooghoogte (van volwassenen neem ik aan).

Ik ben de discussie gestart omdat op de krantensite de grappigste meningen voorbij kwamen. Ik wil wel es weten hoe preuts men hier is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom niet? Er zit wel een leeftijd aan verbonden denk ik. Dus kinderen kunnen er toch niet ver mee komen.

Het lijkt me alleen een gek gezicht bij de kassa:

2 pakken melk

1 zak aardappelen

1 dildo

3 broden

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zullen er uberhaubt mensen zijn die dit in de supermartken zullen kopen? Loop je bij de buurtsuper, zie je de buurtvrouw een grote roze dildo in d'r boodschappenkar stoppen. Persoonlijk lijkt me dat geen fijne gedachten, ik denk dat de meeste Nederlanders zich daarvoor te veel schamen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zullen er uberhaubt mensen zijn die dit in de supermartken zullen kopen? Loop je bij de buurtsuper, zie je de buurtvrouw een grote roze dildo in d'r boodschappenkar stoppen. Persoonlijk lijkt me dat geen fijne gedachten, ik denk dat de meeste Nederlanders zich daarvoor te veel schamen

Idd, het lijkt me maar raar als je een familielid ofzo een dildo ziet kopen. Niet stom want hij/zij moet het zelf weten, maar ik hoef het niet te weten ;)

Zelfde als je een bekende uit zo'n kamertje ziet komen met van die rooie lichtjes. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja Herman Finkers dacht ook dat het heel normaal was om bij zijn melk en hagelslag een pakje condooms te kopen... Dus hij komt bij de kassa, kassiere:

"een melk... een hagelslag... ANJA! WAT KOSTEN DIE CONDOOMS??"

Dusch... Komt Brigit aanzetten met een dildo... Manager "huh voor wie is het dan?" hele winkel: "zij daar, met die snor" :P

Ok ok.. is nog vroeg..

Mijn mening... Tja als het bij de MediaMarkt kan, waarom dan niet bij de Albert Heijn... Het lijkt mij alleen niet dat het gaat werken, omdat ik niet verwacht dat consumenten tussen het brood en de aardappelen een vibrator op de band leggen. Hoewel het de drempel voor het aanschaffen van een dergelijk genotapparaat wel enorm verlaagd wordt.

Uiteraard worden moderne ontwikkelingen, zoals de man die vaker boodschappen gaat doen, hierdoor goed uitgebuit. In plaats van een bosje bloemen kan hij nu eens iets anders meenemen om zijn vrouw te verrassen.

Komen ze ook bij @lbert te koop? Dan ga ik daar maar eens werken denk ik... Is nog leuk om te bezorgen bij de eenzame huisvrouw >:)

Voor de supermarkt staan ook vaak van die vrouwtjes de daklozen krant te verkopen. Een goede gewoonte is iets te eten te kopen in de winkel en daar wat van aan de dakloze te geven. Ik zie opeens een heleboel nieuwe mogelijkheden om een dakloze een leuke dag te bezorgen *)

Oh en preutsheid Nederlanders? Hehe, had je Katja vs Gordon moeten kijken vorige week... Wie het eerst een bak vol dildo's en aanverwante artikelen was kwijtgeraakt. Nou allebij binnen mum van tijd leeg :P

Offtopic opmerking:

Er was toch een ongeschreven regel van de TS begint?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Offtopic opmerking:

Er was toch een ongeschreven regel van de TS begint?

Ik wil de discussie niet meteen een bepaalde kant opsturen, ik heb het idee dat mensen dan meer op mijn mening (of die van een andere TS) gaan reageren dan op het topic zelf ;)

Maar het boeit mij weinig. Als mensen blij worden van een dildo bij de supermarkt kopen, vooral doen. Ik doe het via internet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...