wonderer Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 Kutserie. *wacht tot er iets leukers op tv komt* Quote
samba-boy Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Vandaag was er op Net5 wel een leuke aflevering van te zien, was met die zoon, die deed mee aan een wedstrijd voor slimmerds, maar hij was er eerder om te vertellen over TV-series. Ik vond hem wel leuk, alleen die snelheid van de verhalen zijn bijna niet bij te houden..... Zo traag! Quote
randy_roes Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Idd, werd aangekondigd als "Een waardige tegenstander voor The Simpsons" maar vind het gewoon bagger Quote
wonderer Posted February 12, 2007 Author Posted February 12, 2007 Idd, werd aangekondigd als "Een waardige tegenstander voor The Simpsons" maar vind het gewoon bagger Het is te realistisch. Dat soort tekenfilms zijn alleen leuk als het allemaal tot in het extreme is doorgetrokken, maar dit kan een echt bestaand redneck gezin zijn. Quote
randy_roes Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Idd, de tekenstijl leent zich niet zo voor comedy Quote
TMP Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Dit is toch al een oudere serie of niet? Kan me herinneren dat ik er vroeger wel eens naar keek... Quote
randy_roes Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 Ze zijn een week of 2 opnieuw begonnen ermee (tv.com stond er vol van) Quote
wonderer Posted February 12, 2007 Author Posted February 12, 2007 Ze zijn een week of 2 opnieuw begonnen ermee (tv.com stond er vol van) Yeah nieuwe episodes sinds vorige week. En het staat hier dus aan omdat Simpsons en American Dad en Family guy ervoor/erna komen. En dat is WEL leuk. Quote
randy_roes Posted February 12, 2007 Posted February 12, 2007 [..]Yeah nieuwe episodes sinds vorige week. En het staat hier dus aan omdat Simpsons en American Dad en Family guy ervoor/erna komen. En dat is WEL leuk. Idd, geniaal zelfs Quote
Wer-Al_Zwowe Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 King of the Hill is toch van de maker van Beavis en Butthead. Die twee waren wel (een beetje) leuk. King of the Hill zelf heb ik nooit wat gevonden. Quote
Floris97 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Een aantal jaar geleden heb ik dit weleens op Net 5 gezien, was altijd om 7.45 of zoiets. Ik heb één hele aflevering en verder wat losse fragmenten gezien. Het op zich wel leuk getekend, maar ik vind het te serieus en weinig verhaal hebben.... Ik herinner me nog een scene dat een Aziatische man uitgescholden werd voor 'Banaan' omdat hij zich 'te blank' gedroeg of zo. Quote
Recommended Posts